Deň 4 – Právo, Display, Programmatic, Ecommerce
1. Právo v online marketingu
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.
Lektor: Ján Golajs

Ján Golajs
2. Display reklama
Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.
Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.
Lektor: Patrik Sabo

Patrik Sabo
3. Programmatic
Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.
Budeme sa podrobne venovať témam:
- Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
- Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
- Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
- Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
- Užitočné insighty z praxe
- Základné pojmy z programmatic reklamy
Lektor: Matej Kolarovský

Matej Kolarovský
4. E-commerce
Kto sú najväčší hráči e-commerce trhu? Aký veľký je globálny a slovenský trh? Aký je potenciál jeho rastu? Ako tento segment akcelerovala pandémia?
Poradíme, na čo všetko treba myslieť, ak rozbiehate e-shop – od technického riešenia po marketing.
Lektor: Matej Kolarovský

Matej Kolarovský
“Veľmi sa mi páčila interakcia prezentujúcich, kde akákoľvek otázka bola zodpovedaná. Taktiež praktické príklady boli veľmi prínosné a hĺbka informácii dostačujúca. Niektoré moduly boli pre mňa zaujímavejšie a inšpirovali ma k tomu, aby som sa daným témam venovala ešte detailnejšie.” Ivet ChrenkováBuying Director, Starmedia Co.
