Metodická komisia
Metodická komisia IAB Slovakia dohliada nad výskumom návštevnosti slovenských médií IABmonitor. Funkčné obdobie jej členov je stanovené na 2 roky, aktuálne do konca roka 2024.
Úlohy Metodickej komisie
Komisia posudzuje návrhy, schvaľuje zmeny a určuje opatrenia, vrátane sankcií, ktoré sú platné a záväzné pre všetkých členov IAB Slovakia v súvislosti s realizáciou výskumu. Predkladá a schvaľuje metodiku výskumu, postupy použité vo výskume a jednotlivé formy výstupov zvýskumu. Komisia taktiež posudzuje sťažnosti a rozhoduje spory voblasti metodickej, technologickej a/alebo etickej vo vzťahu k výskumu. Schvaľuje zaraďovanie domén do jednotlivých kategórií. Komisia riadi prípadný tender na nového dodávateľa výskumu. Metodická komisia sa riadi svojím štatútom.
Členovia Metodickej komisie
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/03/Szabo_Richard4-e1679997220287-150x150.jpg)
Richard Szabo
Universal McCann Bratislava
![Člen Metodickej komisie IAB Slovakia](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/02/Peter-Macinga-150x150.png)
Peter Mačinga
Petit Press
![](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/03/Edo_Kocifaj-e1679997266631-150x150.jpg)
Eduard Kocifaj
Markíza Slovakia
![Zuzana Čubrík Digiline](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/03/Cubrik_Zuzana-150x150.jpg)
Zuzana Čubrík
Digiline
![Člen Metodickej komisie IAB Slovakia](https://www.iabslovakia.sk/wp-content/uploads/2023/02/Zan_Marek-150x150.png)
Marek Záň
Ringier Slovakia Media
Prísediaci Metodickej komisie
Luboš Ivanič
Country manager
Gemius Slovakia
Lukáš Vinkler
Business Developer Manager
Gemius HQ