Deň 1 – Stratégia a plánovanie, Search marketing, Mobile Marketing

Chcem sa prihlásiť

1. Základy digitálneho marketingu

Každý produkt, či služba potrebuje dobrý marketing. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je správne zacielenie na potenciálnych klientov, a tí sú dnes už (takmer) všetci online. Práve preto efektívna digitálna komunikácia neodlúčiteľnou súčasťou media mixu a o jej možnostiach využitia by mal mať každý marketér komplexný prehľad.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Históriu a úvodný pohľad do digitálneho marketingu, jeho postupný vývoj až po súčasnosť
  • Základné pojmy v digitálnom marketingu
  • Slovenské internetové prostredie vrátane jeho používateľov a najväčších hráčov, trh internetovej reklamy, výdavky do internetovej reklamy
  • Trendy a prognózy do budúcna, ktoré ťa lepšie a včas pripravia na prichádzajúce zmeny

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

2. Stratégia a plánovanie digitálnej komunikácie

Na tomto module si priblížime základné strategické prístupy a koncepty, ktoré predchádzajú plánovaniu efektívnych digitálnych kampaní. Rozoberieme si aj výzvy ako brandsafety, bannerová slepota, ad blockers a ďalšie.

  • „Brand buliding vs Activation“ – ako optimálne namiešať tento pomer?
  • Definícia SMART cieľov, od budovania povedomia o značke až po jasne merateľné ciele, akými sú napríklad návštevy, či konverzie
  • Definícia cieľových skupín, možnosti ich analýzy a ich zásah v digitálnom prostredí prostredníctvom širokej škály dostupných zacielení
  • Najvyužívanejšie platobné modely na Slovensku
  • Kvalitné impresie reklamy a čo všetko má vplyv na úspešnú kampaň

Lektor: Patrik Sabo

Lektor

Patrik Sabo

3. Search engine marketing

Návštevníci, ktorí vyhľadávajú tvoje produkty alebo služby, sú mimoriadne blízko k tomu, aby sa stali tvojimi zákazníkmi. Preto je veľmi dôležité, aby bola tvoja firma pri ich vyhľadávaní prítomná, či už prostredníctvom organických (SEO) alebo platených (SEA) výsledkov vyhľadávania.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Rozdiel medzi SEO a SEA a na akých princípoch fungujú
  • Faktory, ktoré ovplyvnia pozíciu tvojho odkazu vo vyhľadávaní a návštevnosť na tvojom webe
  • Google algoritmus – na čom je založený?
  • Indexovanie Google-om, rozdiely medzi on-page a off-page technikami v rámci SEO, princípy, na ktorých funguje platená reklama vo vyhľadávaní v Google Adwords

Lektori: Patrik Sabo, Maroš Michalovič

Lektor

Patrik Sabo

Marian Michalovič
Lektor

Maroš Michalovič

4. Mobile marketing

Viac ako 70% page-views sa na Slovensku vygeneruje na mobilných zariadeniach. Ako zasiahnuť cieľovku, ktorá je dnes mobile online?

Ukážeme si ako efektívne využívať mobilné obrazovky, ako zoptimalizovať zážitok návštevníkov, ako zanalyzovať, či sa nám optimalizácia naozaj podarila.

Aké formy mobilnej reklamy fungujú najlepšie? Oplatí sa tvorba aplikácií? Aké sú trendy a nové technológie, ktoré môžete využiť?

Lektor

Jozef Šajdík

“Z DIMAQ Akadémie som bola nadšená. V agentúre totiž nepracujem na čisto online pozícii, ale všeobecný pohľad potrebujem o celom mediálnom spektre – online aj offline. Tým, že kurz mal skutočne široký záber, získala som prehľad aj vo veciach, ktorým sa bežne v mediálnej agentúre nevenujeme. Je skvelé, že teraz viem zhodnotiť a fundovane sa pred klientom vyjadriť aj na tému e-mail marketing či SEO. Kurz teda rada odporučím kolegom a aj klientom” Lenka JesenákováBusiness Development & Innovation Lead, Zenith

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy