Úvod | Udalosti | Local | IAB Slovakia is a vocational partner of TREND Online Academy

IAB Slovakia is a vocational partner of TREND Online Academy

TOA_banner_iabpageAk hľadáte spôsob, ako rýchlo a efektívne získať komplexný a aktuálny prehľad o novinkách v online marketingu, pozývame vás na ďalšiu zo sérií úspešných vzdelávacích seminárov TREND Online Academy.

Počas štyroch dní sa budeme venovať mnohým oblastiam online sveta. O svoje skúsenosti sa podelí až 22 spíkrov spomedzi našich členov a ďalší hostia z tejto rýchlo napredujúcej marketingovej sféry. Prevedú nás nie len týmito témami:

06.10.2015 - Budovanie kvalitnej návštevnosti webu13.10.2015 - Mobile marketing a e-commerce20.10.2015 - Sociálne siete a budovanie značky29.10.2015 - Nové trendy a online stratégia
• Úvod – základný internetový slovník alebo poďme spolu lúštiť internetovú krížovku – Natália Zajacová/News and Media Holding
• Kedy je online marketing úspešný – Martin Volek/VOLIS International
• Kto sú hráči slovenského internetu? Čo si myslia o dnešnom digitálnom trhu? Video prezentácia členov IAB Slovakia – Natália Zajacová/News and Media Holding
• Ako funguje optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) – Daniel Duriš/Pizza SEO
• Legislatíva tvorby obsahu na internete – 6 princípov preberania obsahu – Vladimír Kroupa/News and Media Holding
• Získanie dodatočnej návštevnosti pomocou Google AdWords – Juraj Frank/VOLIS International
• Ako získavať dodatočnú návštevnosť. Etarget PPC textová reklama pre malé aj veľké firmy, zaujímavé čísla z pohľadu dodávateľa software aj partnera pre inzerciu – Marcel Vašš/Etarget
• Komplexný pohľad na aktivity v online svete – množstvo aktivít ale jeden cieľ Zdá sa vám online ako neznámy prales? Veľa nástrah, ciest a nejasné ciele … Prejdem s vami kurz prežitia – Ľubomír Jochim/Petit Press
• Legislatíva k ochrane osobných údajov Prenos a získavanie osobných údajov online sa nezaobíde bez ochrany – Marcela Macová/Dapro Consulting
• Úspešný mobilný marketing – mýtus, či realita? – Tomáš Peťovský/Google Slovakia
• Mobilní uživatelia a ich správanie, mobilné aplikácie. Aké je správanie slovenských užívateľov na mobilných zariadeniach? Je ešte mobilný telefón telefónom? – Marek Zámečník/Nielsen Admosphere Slovakia, Michaela Slaninová/IAB Slovakia
• Budúcnosť web stránok: Inteligentný obsah – Michal Blažej/Lightning Beetle
• Ux Casestudy – Veronika Luzárová/VOLIS International
• E-commerce cez mobile? Áno/nie? Konkrétne skúsenosti a štatistiky – Martin Horváth/Telekom
• Marketingové trendy s rozumom – Peter Strcula/ZlavaDna.sk
• Ako mi originálny web pomohol rozbehnúť značku – Iveta Hrabovska/GentleJam.sk
• Naozaj niekto z mobile aj nakupuje? Čo priniesol mobile Kompot.sk – Adam Znášik/Kompot.sk
• Emailmarketing – Martin Volek/Juraj Frank /VOLIS International
• Dajte online kampaniam emóciu vďaka príbehom – Digital Storytelling – Martin Volek/VOLIS International
• Usability – použiteľnosť web stránok zo strany návštevníka
• Úspešná video reklama od A po Z – Pavol Škorpík/VOLIS International
• Čo funguje vo video reklame Reálne skúsenosti média, ktoré žije z video reklamy. Prečo reklamné výdavky do video reklamy celosvetovo rastú? – Martin Kysela/JOJ Group
• Ako nastaviť a previesť očakávania klienta do reálnych výsledkov video kampaní – Radovan Pišný/MEC
• Ako vybudovať úspešnú firmu vďaka marketingu na sociálnych sieťach?  – Martin Volek /VOLIS International
• Ako získať maximum pre vašu značku na Facebooku? Akčné kroky, ktoré môžete aplikovať hneď teraz. – Vladimír Paštinský/MEC
• Display – čo to je, akú má rolu. Existujúce overené a nové formáty. Sociálne siete poskytujú takmer neobmedzené možnosti pre budovanie značky. Aj preto je kľúčové do hĺbky rozumieť značke, jej spotrebiťeľom a mať jasné ciele. – Marek Jakubovie/Universal McCann
• Kedy nakupovať na zobrazenia a kedy na klik – Marcel Vašš/Etarget
• Grafická inzercia (display) a remarketing – Juraj Frank/VOLIS International
• Ako robiť súťaže na internete aby boli v súlade so slovenským právom? – Tomáš Zahradník/AK Zahradnik
• Nástroje online marketingu a netradičná analytika – Juraj Frank/VOLIS International
• Porovnanie návštevnosti Google Analytics a AIMmonitor. Reálny užívateľ vs Unikátny návštevník – v čom sú rodielni? – Luboš Ivanič/Gemius Slovakia
• Programmatic academy. Programmatic nie je “vše-liek”, využitím sofistikovaných technológií však dokáže veľmi cielene doručiť relevantnú správu relevantnému publiku a zvyšovať tak efektivitu digitálnych kampaní. – Tomáš Horváth/Crimtan
• Trendy na rok 2016 Pavol Škorpík/Volis International
• Ako obchodovať nehnuteľnosti cez web – reality.sk Keď online nestačí – Martin Lazík/NARKS
• Ako médium dokáže zhodnotiť svoj potenciál. Kľúčom k zhodnoteniu média je čo najlepšie poznať jeho užívateľov. – Marek Vidovič/Modrý koník
• Nicoláska na Facebooku – Ako sa z najpredávanejšej vodky stala najlajkovanejšia párty vodka za menej ako rok – Marko Kolar/HEADS
• DOGG.CZ – prípadová štúdia – Patrik Šilhavý/DOGG
• Stále tá základná otázka: Je lepšie nakupovať cez agentúru alebo napriamo? – Zuzana Franková/iProspect
• Fázy rozhodovania spotrebiteľa a ciele online kampaní Keď sú očakávania od onlinu nekonečné, začnime radšej od začiaku a postupne – Michal Teplica/Media and Digital Services
• Od zadania klienta až k zásahu spotrebiteľa Konkrétna ukážka z kuchyne tvorby agentúry. Live ROI! Princípom sú 3 základne piliere Active Understanding, Dynamic Engagement, Real-time Performance – Miroslav Pagáč/Zenith Optimedia
• Stratégia a plánovanie kampaní – Martin Volek/VOLIS International

Ak absolvujete všetky štyri semináre, získate Certifikát online marketéra a aj tentokrát ich môžete absolvovať online priamo na vašom počítači.

Zaregistrujte sa TU