konferencia
Marketing RULEZZ
2024
Marketing RULEZZ 2024, najväčšia marketingová konferencia o trendoch a efektivite v reklame a digitálnom svete na Slovensku, bude 20. novembra v Starej tržnici. IAB na RULEZZ prinesie tému video obsahu a video reklamy.
Riding the „VIDEO“ waves
Vo svojom obsahovom bloku sa zameriame na osvedčené postupy, novinky a budúcnosť video obsahu a video reklamy.
Môžete sa tešiť na výsledky kampane od Slovak Telekom “SWIPE – mobilný program podľa teba”, ktorá bola postavená na videoklipe s Glebom. Čo priniesla táto kampaň značke vrátane výsledkov porozpráva Karin Kuzmiaková.
Martin Honko z REFRESHERu predstaví budúcnosť interaktívneho natívneho videa. Ako zapojiť čo najviac divákov? Ako zmení video produkciu AR či AI?
Lenka Jesenáková zo ZenithMedia je dátovou fanynkou. Prezradí ako dokáže fungovať video v crossmediálnom plánovaní a aké výhody to prináša značkám.
Súčasťou bloku bude aj výživná panelová diskusia, ktorej sa zúčastní napríklad aj Milan bez Mapy.
IAB je odborným garantom podujatia.
Všetci členovia IAB môžu využiť zvýhodnenú cenu vstupného na voľné sedenie. Kód na zľavu nájdete vo svojom inboxe alebo nám napíšte.
Miesto a čas
20. novembra 2024
Stará tržnica, Námestie SNP, Bratislava