V júni 2017 sme odštartovali letnú festivalovú sezónu natívnou reklamou. Osem spíkrov publikum v KC Dunaj previedlo svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Všetci fanúšikovia slovenského onlinu mali možnosť zistiť, aké formáty sú v súčasnosti využívané, na čo všetko treba myslieť pri ich tvorbe, ako ich plánovať, aké sú výsledky brandov, ktoré sa už na túto cestu nekonečných možností fantázie vydali.
“Toto je príbeh z dávnych čias, z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí, a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden sa odvážil vzoprieť ich moci.”
Podľa štúdie až 2 z 3 ľudí vo veku 15-35 rokov používa adblock. Online marketéri hľadajú, ako osloviť túto cieľovú skupinu a aké sú nové efektívne formy komunikácie. Odpoveďou na ich potreby je obsahový marketing a natívna reklama. Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke.
Pozrite si fotografie z festivalu.
Jednotlivé prednášky si môžete pozrieť aj z pohodlia domova tu: video záznam z festivalu
Filip Kuna, Managing Director Strossle SK & CZ
Elena Zemková, redaktorka natívnych článkov
Gábor Boros, CEO Refresher.sk
Marek Šándor, Co-Founder Startitup Group
Marek Vidovič, Head of Sales, Modrykonik.sk
Ján Šifra, audience director, Folk (Magazín Sóda)
Peter Nagy, Native ads manager, SME Creative
Zuzana Barinková, Media Strategist, Digiline
Štvrtok 8. júna 2017 v KC Dunaj od 9:00 do 13:00 hod.