Úvod / Udalosti / Naše realizované projekty / Digital RULEZZ 2019: Reality Check

Správa o stave digitálneho marketingu a médií na Slovensku

V novembri sme sa podieľali na konferencii Digital Rulezz 2019 – Reality Check. Na hlavnom pódiu po prvýkrát vystúpili spolu predseda správnej rady IAB Slovakia Matej Kolarovský a prezident ADMA Peter Šurín, aby odprezentovali, ako sa darilo slovenským digitálnym agentúram a online médiám v uplynulom roku. Načrtli kompletný obraz o online svete na Slovensku. A k tomu 3 sály plné obsahu, takmer 30 prednášok a workshopov a viac ako 40 domácich a zahraničných spíkrov.

Ako dokážu slovenskí publisheri pomáhať značkám

Na konferencii sme zorganizovali samostatný IAB blok workshopov:

13:30 – 13:45  Ako zmeniť vnímanie značky cez obsah? / pozrieť si prezentáciu
Peter Nagy, SME Creative – native advertising studio denníka SME
Štefan Frimmer, Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa hľadala partnera, ktorý by jej pomohol zmeniť vnímanie z banky orientovanej na rodiny, na modernú banku. V rámci portálu SME vytvorilo štúdio SME Creative obsahovú sekciu SME Moderní, kde priniesli príbehy lokálnych hrdinov. Podarilo sa príbehmi zmeniť vnímanie ľudí? Môže k zmene vnímania značky prispieť aj dobrý natívny obsah?

13:45 – 14:00  Display reklama vybuduje Brand Lift/ pozrieť si prezentáciu
Miroslav Pagáč, Zenith
Po prvý krát  na Digital Rulezz si môžete pozrieť výsledky výskumu realizovaného na 19 klientských kampaniach, ktorý prináša benchmarky pre plánovanie a realizáciu brand awareness kampaní. Miro Pagáč, líder digitálneho oddelenia agentúry Zenith, ukáže ako buduje znalosť značky display reklama na slovenských médiách.

14:00 – 14:15  Ako dokážu médiá posunúť váš biznis dopredu? / pozrieť si prezentáciu
Filip Kuna, Strossle
Pri všetkých tých facebookoch a instagramoch mnohí už zabudli, aký veľký potenciál na rast majú vďaka online médiám. Potvrdí nám to hneď niekoľko prípadových štúdií. A Filip Kuna zo Strossle o tom vie viac a nebojí sa podeliť so svojimi skúsenosťami z dlhoročnej spolupráce s  vydavateľmi slovenských online portálov.

14:15 – 14:30 Čo funguje lepšie ako súťaž o lístky na Pohodu? Pálenka. / pozrieť si prezentáciu
Martin Kuchta, Ringier Axel Springer SK
„Aj slovenský lovebrand potrebuje silný distribučný kanál. My sme komunikáciu poňali nativne(.sk). Krásny vizuál, krásny content, krásne čísla.” Martin Kuchta predstaví natívnu komunikáciu pre značku Tatratea.

14:30 – 14:45  Vybuduj si super “organiku” na slovenských médiách
Matej Kolarovský, GroupM
Slovenské weby ako súčasť SEO stratégie pre komunikáciu značiek v online priestore.  Ako si vybudovať super “organiku” na slovenských médiách. Postupy, finty a výsledky vrátane finančnej návratnosti investovaného budgetu. 

14:45 – 15:00   Ako zvyšovať konverzie v influencer marketing kampaniach?
Jana Malaga, Content Agency
Ako vytvárať, kde publikovať a kedy recyklovať obsah pri spolupráci so slovenskými influencermi s cieľom zvyšovať konverzie a šetriť rozpočet poradila zakladateľka ankety Bloger roka a Content Agency Jana Malaga.  Plus praktické rady, ako realizovať influencer marketing a nakúp médií súbežne.

IAB adresa