Úvod | Udalosti | Naše realizované projekty | Digital Master Course 2017

Digital Master Course 2017

V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov viedli špičkoví lektori prevažne z radov členov IAB Slovakia – najväčších mediálnych agentúr a internetových médií. Kurz tak ponúkol jedinečnú možnosť interakcie medzi lektormi a študentmi, ako aj praktické  ukážky či case studies zo slovenskej digitálnej praxe.  

Aký je rozdiel medzi performance marketingom a brandingom? Čo obsahuje brief pri plánovaní reklamnej kampane? Ako funguje search marketing? Prečo je dôležité nezabudnúť na hodnotný obsah webov, blogov či postov na sociálnych sieťach? Čo je vlastne natívna reklama? Komu a za akých podmienok môžem poslať newsletter? Na čo si treba dávať pozor pri tvorení online obsahu? Nielen na tieto otázky dostali na jar odpoveď účastníci druhého ročníku kurzu počas štyroch dní nabitých informáciami z digitálneho a mediálneho odvetvia.

DMC2017_MatejLuptak_Digiline

Cieľom kurzu bolo naučiť študentov masmediálnych a marketingových odborov či juniorov z médií a agentúr porozumieť online nástrojom a základným princípom a prepojeniam v súčasnom neustále sa meniacom prostredí digitálnej reklamy. Marketéri získali komplexný prehľad o možnostiach oslovenia svojich zákazníkov prostredníctvom internetovej reklamy a online komunikácie.