Úvod | Udalosti
IAB budíček: Budúcnosť nakupovania online reklamy

27. septembra 2017 o 8:30 hod.  I  Bratislava, Foxford na Obchodnej Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia pozýva na druhé raňajky na tému  “Budúcnosť nakupovania online reklamy” Druhé ranné stretnutie pri…

Čo má spoločné stavba domu a SEO?

28. september 2017  I   Bratislava  I  13:00 – 17:00 hod. GroupM, Karadžičova 8, Bratislava, mapa Workshop pod vedením Mariána Michaloviča   |  SEO Strategist  |  H1 Slovakia Cena: Cena “early bird” do 28….

Konferencia: Ako zasiahne GDPR do marketingovej komunikácie?

24. októbra  2017    I    Bratislava, hotel Falkensteiner Jediná konferencia na Slovensku o tom, ako byť v súlade s GDPR v rámci marketingovej komunikácie. Nové nariadenie GDPR zásadne mení pravidlá ochrany osobných údajov…

Virtual Programmatic Day

9. november 2017    I  online event IAB Europe IAB Europe pozýva na Virtual Programmatic Day. Vopred sa registrujte.  

Real-Time Advertising Summit 2017

22. – 23. november 2017  I  Londýn Na jeseň 2017 bude opäť príležitosť zúčastniť sa medzinárodnej konferencie Real-Time Advertising Summit 2017  v Londýne. Štvrtý ročník sa bude zaoberať programmatic reklamou a jej kľúčovými výzvami a príležitosťami. Viac informácií:  http://www.wplgroup.com/aci/event/real-time-advertising-summit/

Festival natívnej reklamy

V júni sme odštartovali letnú festivalovú sezónu natívnou reklamou. Osem spíkrov publikum v KC Dunaj previedlo  svetom možností natívnej reklamy na slovenskom online trhu. Všetci fanúšikovia slovenského onlinu mali možnosť…

Workshop Programmatic

Workshop Programmatic sa konal 11. 5. 2017 pod vedením Mateja Kolarovského, Head of GroupM Operations v GroupM Slovakia. „Efektívne, jednoduché a cielené nakupovanie musí baviť každého!“ Automatizovaný nákup (programmatic) reklamy…

Workshop Yield Management

Workshop Yield Management sa konal 27. 4. 2017 pod vedením Michala Žatkuliaka, Sales Director, Ringier Axel Springer Slovakia v ImpactHub. ,,Predstavte si lietadlo s 20timi radmi sedadiel. Na každom lete…

IAB budíček: Dnes sa brand buduje v digitáli

V apríli sme debatovali vo Foxforde na tému “Dnes sa brand buduje v digitáli.” Pozreli sme sa na prax, nové prístupy, analýzy, riešenia v internetovej reklame – tentokrát v oblasti…

Digital Master Course 2017

V marci 2017 sme zrealizovali už druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytuje vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní. 8 samostatných vzdelávacích modulov…