Úvod / Tlačové centrum / Správy / IAB budíček: Čo čaká slovenský reklamný trh bez možnosti sledovania cookies tretích strán?

IAB budíček: Čo čaká slovenský reklamný trh bez možnosti sledovania cookies tretích strán?

Prehliadače Safari, Firefox, Explorer už zakázali ukladanie cookies tretích strán pri browsovaní online stránkami. Tento krok pripravuje  v blízkej budúcnosti aj najpoužívanejší prehliadač Google Chrome. Ako tieto zmeny ovplyvnia online reklamný biznis? Ako sa podpíšu pod programmatickú reklamu, príjmy vydavateľov, či pod realizáciu online výskumov? Aké existujú náhradné riešenia? Sme na tieto zmeny pripravení?

 IAB budíček, obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu. Ak ste ju nestihli v piamom prenose, pozrite si video záznam a zistite, čo si myslia štyria odborníci zo slovenského a českého onlinu:

Kto diskutoval?

Súčasný stav cookies tretích strán, možné dopady na jednotlivých hráčov online reklamného biznisu.
Miroslav Majoroš, Head of GroupM Digital

Možné dopady reštrikcie cookies na vydavateľov a možné riešenia.
Michal Maruška, CEO Ringier Axel Springer SK

Pohľad technologických platforiem, riešenie Adform.
Michael Štádler, Country manager pre Slovensko a Českú republiku, Adform

Nové možnosti pre meranie návštevnosti v auditovanom meraní IABmonitor.
Lukáš Vinkler, Business Developer Manager, Gemius 

 

 

IAB budíčky sú diskusie na aktuálne digital témy pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia.

Predchádzajúce diskusie:
Rozprávajme sa o kvalite slovenského digitálu
Digitálne audio je nové video
Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy