Prednáška

IAB budíček:
AI a mediálne plánovanie

10. septembra 2025

Double Tree by Hilton

Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.

Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.

Program

08:30 – 09:00Chutné raňajky, registrácia a networking
9:00 – 9:20AI insighty – o čom snívajú naše chatboty?Barbora Gabrižová
Head of Choreograph
WPP Media
9:20 – 9:40RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnostiVladimir Houba
Business Development Director I Pathfinder
Zircon Tree
9:40 – 10:00Prestávka na networking a kávu
10:00 – 10:20AI otriasa tradičným biznisom internetových médií Ján Trangel
AI ambassador
Ringier Slovakia
10:20 – 10:40Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaníAndrej Winter
Senior Business Manager 
Kantar
10:40 – 11.15Panelová diskusia
“ Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.” Barbora Gabrižová
“AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.” Vladimír Houba
“AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu – od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií.” Ján Trangel
Jan Trangel
“AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.” Andrej Winter

Kedy a kde:

vo stredu 10.9.25 o 8:30 h. v DoubleTree by Hilton, Bratislava

Kúpiť lístok

Ako IAB budíček funguje?

  • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
  • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
  • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
  • Z podujatia nerobíme záznam
  • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
  • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli

Záznamy online IAB budíčkov

Neprehliadnite

IAB Budíček

Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku

1 hod 40 min
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy