Prednáška
IAB budíček:
AI a mediálne plánovanie
Septembrový IAB Budíček prinesie tému, ktorá sa týka každého z našej brandže – AI v mediálnom plánovaní. Ako býva zvykom, aj tentokrát sa na tému pozrieme z rôznych uhlov pohľadu, 360° perspektíva je zaručená.

Príďte si vypočuť a pozrieť ako AI aktuálne využívajú mediálne agentúry, technologické spoločnosti ale i vydavatelia v rámci mediálneho plánovania internetovej reklamy či monetizácie reklamného priestoru.
Program
08:30 – 09:00 | Chutné raňajky, registrácia a networking | |
9:00 – 9:20 | AI insighty – o čom snívajú naše chatboty? | Barbora Gabrižová Head of Choreograph WPP Media |
9:20 – 9:40 | RTB plánovanie s AI: Pohľad do blízkej budúcnosti | Vladimir Houba Business Development Director I Pathfinder Zircon Tree |
9:40 – 10:00 | Prestávka na networking a kávu | |
10:00 – 10:20 | AI otriasa tradičným biznisom internetových médií | Ján Trangel AI ambassador Ringier Slovakia |
10:20 – 10:40 | Ako AI pomáha marketérom zvyšovať ich biznisový vplyv a predikuje úspešnosť ich kampaní | Andrej Winter Senior Business Manager Kantar |
10:40 – 11.15 | Panelová diskusia |
“ Ako umelá inteligencia mení hľadanie insightov? Povieme si, ako AI pomáha pri tvorbe dynamických persón a hĺbkovej analýze cieľových skupín. Ukážeme si, ako navrhovať a riadiť AI agentov pre efektívnu prácu s dátami. Zároveň sa zamyslíme aj nad tým, či naše chatboty naozaj "snívajú"– aké sú ich limity, a aké riziká sa spájajú s ich využitím.” Barbora Gabrižová

“AI mení spôsob, akým sa plánujú digitálne kampane v rámci RTB ekosystému. To, čo dnes zaberá hodinové porovnávania, výbery publík a manuálnu prácu naprieč rôznymi platformami, môže čoskoro zvládnuť jeden inteligentný systém za pár minút. V tejto prezentácii ukážeme, ako by mohla vyzerať budúcnosť AI-driven media planningu – naprieč všetkými RTB kanálmi, v jednotnom nástroji a bez zbytočných prekážok.” Vladimír Houba

“AI radikálne mení spôsob tvorby a distribúcie obsahu – od automatického generovania článkov, cez AI vyhľadávanie a nové interaktívne formáty, až po hyperpersonalizáciu obsahu. Otvárajú sa tak nové obchodné príležitosti a cesty k monetizácii internetových médií. Mnohé situácie ale budú úplne nové a predstavujú výzvu prekračujúcu tradičné rámce vnímania hraníc biznisu a etických štandardov internetových médií.” Ján Trangel

“AI v Marketing Mix Modelingu (MMM) pomáha presne merať dopad marketingových kampaní na tržby a zisk. V prednáške ukážem, ako môžu marketéri vďaka AI optimalizovať svoje investície, lepšie prepojiť online a offline kanály a získať merateľné výsledky, ktoré zvýšia ich biznisový vplyv a návratnosť marketingových investícií.” Andrej Winter

Kedy a kde:
vo stredu 10.9.25 o 8:30 h. v DoubleTree by Hilton, Bratislava
Ako IAB budíček funguje?
- Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
- Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
- Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
- Z podujatia nerobíme záznam
- Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
- IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
- Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Neprehliadnite
IAB Budíček
Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku