Úvod / Udalosti / Naše realizované projekty / ProfesiaDays 2020

ProfesiaDays 2020

Na Profesia days Bratislava 2020 odborne a obsahovo  zastrešujeme Zónu mladých talentov. Príďte s nami diskutovať o možnostiach práce v slovenskom digitáli – online médiách či mediálnych agentúrach. Budeme hovoriť aj o tom, aký je život v digitálnej agentúre, kde začať, ak chceš robiť svetové kampane, čo vedieť skôr ako začneš písať článok a ako sa darí online reklame na Slovensku. O svoje skúsenosti a tipy sa podelia odborníci na online marketing zo Zenith Slovakia, Media and Digital Services, Digiline, Content agency a SME Creative (členovia združenia IAB).

Kedy: vo štvrtok 5. marca od 13:00 do 15:00  v bratislavskej Inchebe
Program: bit.ly/38VBfNO
Vstup voľný.
Registrácia: registracia.profesiadays.sk

Dozviete sa, ako sa darí online reklame na Slovensku – čo sa rozvíja najdynamickejšie, čo stagnuje, kto sú hlavní hráči a akým výzvam trh čelí.

Lenka Jesenáková, Business Development & Innovation Lead, ZenithMedia
Lenka je hnacím motorom pre aplikovanie inovácií a nových poznatkov, tvorcom Zenith vizuálnej identity. Klienti oceňujú jej vynikajúce prezentačné schopnosti a prehľad v mediálnom a komunikačnom dianí.

Ak chceš robiť svetové kampane, nasávať informácie z rôznych biznis odvetví, cestovať na konferenciu v Londýne či spoznať perfektných ľudí z TOP spoločností ako Google alebo slovenská EXPONEA, tak je digitálny marketing ako stvorený pre teba.

Lukáš Bednár, Digital Development Leader / Digital and Media Services
V Media and Digital Services zodpovedám za komplexný rozvoj digitálnych služieb pre našich klientov, pretože digitálny marketing nie je len o Google a Facebooku.

Príď sa zoznámiť s pozíciami, ktoré ti ponúka digitálna agentúra. Čo musíš vedieť a čo ťa naučí prax? Aké sú výhody a benefity práce v digitále?

Katarína Besedová, Account manager / Digiline
Vyštudovala odbor žurnalistika na UK v Bratislave. Pôsobila ako redaktorka v Novom Čase a Hospodárskych novinách. Neskôr nadobudla vedomosti v projektovom managemente a marketingu v spoločnosti Mediaplanet Slovakia a v agentúre Wisible. V agentúre Digiline sa aktuálne stará o klientov ako Citroёn, DS autombiles, Opel, Towercom či Billa.“
Čo by ste mali vedieť skôr ako začnete písať článok? Mário Šmýkal z obsahového štúdia SME Creative prinesie zopár rád, ako napísať dobrý článok a odpovie, prečo nemôže byť prvá verzia textu nikdy dobrá. Na čo by ste sa mali zamerať, čomu by ste sa mali vyhnúť a prečo definuje kvalitu textu všetko, čo sa v ňom nenachádza? V prednáške sa dozviete, ako písať články, kde hľadať inšpiráciu, akými kódexmi sa riadiť, ako si overovať zdroje alebo či je autorizácia povinná.

Mário Šmýkal, Head of Content, SME Creative
Je šéfom obsahu kreatívneho štúdia SME Creative. Navrhuje obsahové kampane pre klientov ako Slovenská sporiteľňa, Telekom či Kaufland, edituje články a píše reportáže aj reklamné spoty do podcastov. V minulosti prispieval do víkendovej prílohy Denníka SME a Denníka N a za svoje reportáže získal ocenenie Ligy za duševné zdravie za prínos v oblasti duševného zdravia. Je moderátorom Beta rádia a hostiteľom talkshow Také zo života a tvrdí, že najhodnotnejšie slovo je to, ktoré nevyslovíš.

Čo je to obsahový marketing? Prečo by si mal ovládať jeho základy? Pri ktorých profesiách ich zaručene potrebuješ a prečo?
Prejdeme si pár ukážok pracovných pozícií a aj také, ktoré na slovenskom pracovnom trhu ešte nie sú, ale v budúcnosti sa objavia.

Jana Malaga, Špecialistka na obsahový a influencer marketing / Content agency
Google Certified Trainer na Slovensku, zakladateľka projektu Asociácia blogerov a ankety BLOGER ROKA, založila a vedie boutique content marketing house Content agency s fokusom na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu, PR, online reputačný manažment a spolupráce s európskymi influencermi.

IAB adresa