Úvod | Udalosti | Lokálne | IAB budíček: Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?

IAB budíček: Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?

IABbudicek_Neziaduce_ucinky_explore_feedu

28. FEBRUÁR O 8:30 FOXFORD NA OBCHODNEJ

Aké dopady má zavedenie explore feedu (Prieskumníka) na budovanie reachu brandov inzerujúcich na Facebooku? Aké ďalšie zmeny táto sociálna sieť pripravuje? Ako tieto zmeny ovplyvnili platenú reklamu na Facebooku?
Zástupcovia online médií a agentúr z radov členov IAB Slovakia preskúmali explore feed a podelia sa so svojimi závermi a odporúčaniami.

 

Na čo sa môžete tešiť a čo sa dozviete?

Čo nás zmeny na Facebooku naučili?
Filip Struhárik, Editor a social media manažér / Denník N

  • Čo všetko Facebook zmenil a aké zmeny ešte pripravuje?
  • Čo dnes ešte môže na tejto sociálnej sieti fungovať?
  • Ako o zmenách na Facebooku rozmýšľame v redakcii Denníka N a akými smermi sa uberáme.
  • Na čo sa spoliehame a s čím budeme experimentovať?

Dopad explore feedu na slovenské médiá
Filip Mosnar, Head of Sales Startitup Group
Marek Šándor, Chief Strategist Startiup Group

  • Aké boli prvé kroky médií po zavedení explore feedu, k čomu viedli?
  • Aké alternatívne cesty vytvorili médiá pre zachovanie svojej návštevnosti a organického reachu?
  • Aký dopad má explore feed na redakčný kontent a kampane?
  • Vyhodnotenie a prognóza na najbližšie mesiace.

Vplyv zavedenia Explore feedu na plánovanie a výsledky FB kampaní
Agentúra Digiline

  • Čo sa stalo z pohľadu plánovania na inventory FB
  • Konkrétne výsledky, porovnanie pred/po zavedení explore feedu
  • Odporúčania

Recept na explore feed? Robte to, čo doteraz, len lepšie!
Martin Polakovič, Senior copywriter / Core4
Dáša Králiková, Social media manager / Core4

“Explore feed nás možno prekvapil, no ak sa bavíme o organike, jej zníženie nechalo ľudí z digitálnych agentúr chladnými – teda tých, ktorí sa zobudili už dávno.”

  • O akých číslach vlastne hovoríme – porovnanie organiky pred Explore Feedom a po ňom z pohľadu profilov, ktoré spravuje Core4
  • Prečo sa vôbec zapodievať organikou na Facebooku
  • Čo treba robiť ešte lepšie ako doteraz: kolaborácia; využívanie nových formátov (ako sme v časoch EF urobili najväčší reach v histórii profilu nášho klienta); ako na content, po ktorý si cieľovka príde; vyhoďte zo slovníka pojem “obyčajný post” (dôležitosť funkčnej fb komunikačnej stratégie)
  • Naše faily a ako sme sa z nich poučili

 

Vstupné:

Cena vstupenky je 9 eur.
Kúpiť vstupenky je možné cez portál TickPo.sk na tomto linku: http://tinyurl.com/y9qttaqm
Chceme upozorniť, že lístky je možné kúpiť len online, na mieste sa vstupenka už nebude dať zakúpiť!

IAB budíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou. Predchádzajúce diskusie:
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy

Organizátorom je IAB Slovakia – združenie pre internetovú reklamu.

Na stiahnutie: Obchodné podmienky organizátora k podujatiu