Februárová diskusia pri raňajkách priniesla odpovede na otázky: “Aké dopady má zavedenie explore feedu (Prieskumníka) na budovanie reachu brandov inzerujúcich na Facebooku? Aké ďalšie zmeny táto sociálna sieť pripravuje? Ako tieto zmeny ovplyvnili platenú reklamu na Facebooku?”
Zástupcovia online médií a agentúr z radov členov IAB Slovakia preskúmali explore feed a podelili sa so svojimi závermi a odporúčaniami.
Čo nás zmeny na Facebooku naučili?
Filip Struhárik, Editor a social media manažér / Denník N
Dopad explore feedu na slovenské médiá
Filip Mosnár, Head of Sales Startitup Group
Vplyv zavedenia Explore feedu na plánovanie a výsledky FB kampaní
Tomáš Gregor, CEO Digiline
Miroslav Čupka, agentúra Digiline
Recept na explore feed? Robte to, čo doteraz, len lepšie!
Martin Polakovič, Senior copywriter / Core4
Dáša Králiková, Social media manager / Core4
“Explore feed nás možno prekvapil, no ak sa bavíme o organike, jej zníženie nechalo ľudí z digitálnych agentúr chladnými – teda tých, ktorí sa zobudili už dávno.”
Pozrite si ako to vo Foxforde ráno vyzeralo.
IAB budíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou. Organizátorom je IAB Slovakia – združenie pre internetovú reklamu. Predchádzajúce diskusie:
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy