Úvod | Udalosti | Naše realizované projekty | IAB budíček: Budúcnosť nakupovania online reklamy

IAB budíček: Budúcnosť nakupovania online reklamy

_DSC2616

V septembri sme zorganizovali druhé ranné stretnutie pri káve so všetkými online nadšencami na tému “Budúcnosť nakupovania online reklamy”. O výzvach, príležitostiach a svojich skúsenostiach s programmaticom diskutovali spíkri z radov členov IAB Slovakia, aj hosť zo zahraničia, zo susedných Čiech.

Prezentácie spíkrov si môžete pozrieť:

Je programmatic budúcnosť?
Matej Kolarovský
, Head of GroupM Operations / GroupM Slovakia

Éra dynamiky
Tomáš Horváth
, Country manager, Crimtan SK

Programmatic z pohľadu média
Michal Maruška
, Head of Programmatic, Ringier Axel Springer

Programmatic z českého pohledu
Ondřej Kutiš
, Head of Programmatic and Technologies, adexpres

Aké zmeny ovplyvnia programmatic v najbližšom období ?
Michal Čerešňa, Head of Development, Modrý Koník

O čom bola reč? 

  • čo je programmatic a prečo má taký rastúci trend tento spôsob nákupu reklamy
  • programmatic na Slovensku (landscape a porovnanie s ostatnými trhmi)
  • výhody programmatického nákupu pre zadávateľov a publisherov
  • programmatic a slovenské médiá (dáta, očakávania, smerovanie)
  • možnosti programmaticu (dynamika a využitie dát pre prispôsobovanie obsahu bannerov)
  • aké zmeny ovplyvnia programmatic v najbližšom období
  • stav programmatic reklamy v Českej republike (vývoj v číslach, prognóza)

Pozrite si ako to vo Foxforde v to ráno vyzeralo.

_DSC2610

IAB budíček sú spoločné raňajky médií, agentúr a zadávateľov na témy internetovej reklamy. Sú vedené formou krátkych prenášok na vopred zvolenú tému, následne s otvorenou diskusiou. V apríli sme diskutovali na tému Dnes sa brand buduje v digitáli. Organizátorom je IAB Slovakia – združenie pre internetovú reklamu.