Úvod | Udalosti | Naše realizované projekty | Festival natívnej reklamy 2018

Festival natívnej reklamy 2018

Festival_henricsmolakPo roku sme v máji opäť spájali slovenský online a ľudí z brandže na FESTIVALE NATÍVNEJ REKLAMY.

Vidí ju viac ľudí, šíri sa virálne, firmám generuje viac konverzií a vyššiu lojalitu ku značke. Tak ako na ňu?

Druhý ročník festivalu priniesol celodenný formát, domácich aj zahraničných spíkrov, najnovšie trendy, mnoho case studies a viac času na networking. Celý deň moderoval guru natívnej reklamy Filip Kuna.

V cene vstupenky dostal každý návštevník Obsah, ktorý ľudia milujú – zbrusu novú Príručku o natívnej reklame a obsahovom marketingu, ktorá mala na Festivale premiéru.
Stiahnite si príručku online zadarmo: prirucka.iabslovakia.sk 

Prezentácie spíkrov sú dostupné na stiahnutie:

Natívna reklama kvitne, rovnako ako tri písmená IAB

Daša Karpelová, Výkonná riaditeľka IAB Slovakia

Forget what you know about the future, it’s now

Pål Nisja-Wilhelmsen, Chief Innovation Officer at Nettavisen in Norway

How Bonnier News Brand Studio is revolutionizing commercial storytelling and is creating organizations for the future

Anna Arvidsson, Nicklas Hermansson, Bonnier News Brand Studio

How to make your audience love you

Henric Smolak, CRO & Partner at Strossle / Content marketing evangelist

Obsahový marketing v 2020

Gábor Boros, Zakladateľ a CEO, Refresher

Budovať komunitu je jedna vec, udržať ju druhá

Filip Mosnár, Head of business relations, Startitup Group

Keď natívny článok prinesie aj reálnych zákazníkov

Martin Mác, CEO Zoznam, s.r.o.

Reklama, kterou si rád přečteš

Ondřej Sitta, Specialista reklamních produktů, Seznam.cz

Čo sme zistili po 1000+ kampaniach? A ako z toho môžete vyťažiť?

Filip Kuna, Managing Director Strossle SK & CZ

Zákutia natívnej reklamy na lokálnom trhu z pohľadu banky a mediálky

Juraj Kadlec, Digital Strategist / Innovator, UM
Silvia Hrčková, Brand manager, ČSOB

Oplatí sa značkám na Slovensku vyjadriť názor?

Lucia Petrášová, Head of Marketing Communications, O2 Slovakia

Prečo je pre značku Alain Delon dôležité venovať sa content marketingu?

Lenka Káčerová, PR & Content Manager, RIESENIA.com
Richard Wohlstein, Retail Manager, Alain Delon

GDPR: konec marketingu v Evropě?

Petra Dolejšová, Advokátka a konateľka, AK eLegal

Ako využiť potenciál slovenských mikroinfluencerov v roku 2018?

Jana Malaga, Managing director, Content agency

Chcete, aby váš obsah zaujal? Vytvorte ho INAQ!

Tatiana Kravčenko, Omnicom Media Group SK

100 rokov natívnej reklamy

Ján Šifra, Market strategy, Folk
Tomáš Beňadik, Native campaigns, Folk

A čo urobila vaša značka pre ľudí?

Ján Papač, Strategist, TRIAD Advertising s.r.o.

Ako content zachránil čísla

Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital

Jednotlivé prednášky si budete môcť pozrieť aj z pohodlia domova na videozázname. Už čoskoro! Budeme vás informovať.
Zatiaľ si pozrite  fotografie z festivalu.

Kedy a kde to bolo? 30. mája 2018 v KC Dunaj v Bratislave
Celý program: event.iabslovakia.sk

Partner festivalu:  mediálna agentúra Universal McCann

Mediálni partneri: Stratégie.sk, Sketcher.sk, Strossle, Zoznam.sk, Zive.sk

_MG_0231