Úvod / Tlačové centrum / Správy / Predstavujeme špecializovanú porotu IAB Slovakia pre ocenenie Digital Media Solution

Predstavujeme špecializovanú porotu IAB Slovakia pre ocenenie Digital Media Solution

Ocenenie Digital Media Solution pre top slovenské digitálne počiny  je novou cenou  v súťaži Digital PIE 2020, ktorú udeľuje najväčšie digitálne združenie na Slovensku IAB Slovakia. Spoločnosti mali možnosť prihlásiť do súťaže svoje inovatívne riešenia v oblasti digitálnych médií, plánovania reklamy a výskumu v predĺženom finálnom termíne do 5.2.2020.

Podľa štatútu ceny Digital Media Solution budú prihlásené práce posudzované vo februári v dvoch hodnotiacich kolách. Najskôr ich posúdi špecializovaná porota IAB Slovakia a tá následne vytvorí shortlist prác pre kmeňovú porotu Digital PIE.

Kto je v špecializovanej porote IAB Slovakia?

Táto porota má 5 členov a sú nimi zástupcovia IAB – predsedovia orgánov združenia a výkonná riaditeľka IAB.

Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB, Head of GroupM Operations

S online marketingom sa prvýkrát stretol pred desiatimi rokmi, kedy rozvíjal biznis Etargetu na viacerých európskych trhoch. Neskôr sa začal zaoberať programatickým nákupom na Slovensku. Aktuálne už piaty rok úspešne vedie digitálny tím v GroupM Slovakia, kde je zodpovedný hlavne za nasadenie najnovších technológií v online marketingu. Súčasne sa venuje vedeniu výkonnostnej online agentúry H1 Slovakia. Od roku 2019 vedie Správnu radu združenia IAB Slovakia.

 

Viliam Papšo, člen Správnej rady IAB, Head of Digital Omnicom Media Group

V online reklame sa pohybuje viac ako 5 rokov. V súčasnosti je vedúci digitálneho tímu v rámci agentúr nadnárodnej skupiny Omnicom Media Group na Slovensku, čo mu otvára prístup k informáciám, trendom a nástrojom online marketingu na globálnej úrovni. Historicky začínal s priamym, neskôr s programatickým nákupom displayovej reklamy. Aktuálne disponuje dlhoročnými skúsenosťami aj z oblastí ako PPC reklama, optimalizácia pre vyhľadávače, social, online PR a natívna reklama, mailing, e-commerce, strategické plánovanie a celkové naviazanie online reklamy na dátovú analytiku.

 

Jozef Šajdík, predseda Metodickej komisie IAB, Programmatic & Business Development Director Dentsu Aegis Network Slovakia

Počas svojho viac ako 8-ročného pôsobenia v mediálnej agentúre sa stretol s mnohými výzvami a príležitosťami, ktoré mediálny svet prináša. Na začiatku sa venoval televíznemu nákupu reklamy a neskôr sa zoznámil s digitálnymi médiami, pri ktorých si uvedomil, že tvoria dôležitú časť komplexnej marketingovej stratégie. Aktuálne sa venuje programatickému nákupu médií a príprave digitálnych stratégií pre rôznych domácich aj zahraničných klientov v rámci svojho pôsobenia v mediálnej agentúre Dentsu Aegis Network Slovakia. Zároveň vedie Metodickú komisiu IAB Slovakia, v ktorej kompetencii sú zmeny a kontrola auditovaného merania výskumu návštevnosti IABmonitor.

 

Mgr. Adam Zavřel, predseda Etickej komisie IAB, vedúci online spravodajstva TV JOJ

Je moderátorom, redaktorom TV JOJ a šéfredaktorom online spravodajstva, predseda Etickej komisie IAB  a zakladateľ a šéfredaktor portálu europskenoviny.sk. Pravidelne informuje z Bruselu a Štrasburgu o dianí v Európskom parlamente. Vedie tiež kampane na sociálnych sieťach pre známe kapely, vydavateľstvá a veľké eventy.

 

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB Slovakia

Viac ako 4 roky manažuje združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré aktuálne združuje 43 členov zo sveta najväčších vydavateľov slovenských online médií, mediálnych agentúr a technologických firiem. Svoju online kariéru začala na prvom slovenskom portáli Zoznam.sk na pozícii obchodnej manažérky. Pracovala aj v prostredí digitálnej mediálnej agentúry M.I.B. a vydavateľstva Ringier Axel Springer, zastrešovala tiež menšie internetové projekty.