Na novembrovom IABbudíčku sme priblížili viac informácií zo zákulisia hernej reklamy, ktoré pomôžu zadávateľom zorientovať sa v jej kreatívnych možnostiach, plánovaní a možných výsledkoch. Obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu. Ak ste ju nestihli v piamom prenose, pozrite si video záznam:
— Čo značke dokáže takýto typ reklamy priniesť?
— Akých užívateľov ňou viete osloviť?
— Aké sú jej najväčšie výhody, ale aj prípadné nástrahy?
To sú diskutované témy, ktoré nám priblížili spíkri zo slovenského onlinu a fanúšikovia tohto formátu. Dvaja sú z radov členov nášho združenia z Digiline a Httpool, a tretím spíkrom bol pozvaný hosť z PowerPlay Studio.
Tomáš Cako, Creative Strategist, Digiline
Matúš Konečný, Senior Client Partner, Httpool
Ondrej Tichý, UA/IAA Manager, PowerPlay Studio
— Tomáš priblížil možnosti mediálneho plánovania v hernom priestore, porozpráva ako na úspešnú kampaň, v závere ukáže výsledky zrealizovaných kampaní
— Matúš prezradil, prečo je to zaujímavý priestor pre klientov s rôznymi cieľovými skupinami od teenagerov cez rodičov po business-oriented ludí v strednom a vyššom veku
— Ondrej v skratke predstavil PowerPlay Studio, podelil sa o svoje skúsenosti s monetizáciou reklamného priestoru v herných aplikáciách ako aj so znížením príjmov nástupom operačného systému ios14. A predstavil dostupné app reklamné formáty.
Téma môže byť zaujímavá pre:
— zadávateľov reklamy, inzerentov
— digitálnych marketérov na strane zadávateľov reklamy, ktorí chcú skúšať nové formy oslovovania potenciálnych zákazníkov
— plannerov digitálnej reklamy, ktorí zvažujú gaming priestor pre svojich klientov
IAB budíčky sú diskusie na aktuálne digital témy pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Nateraz sme IAB budíčky presunuli do onlinu. Záznamy z predchádzajúcich nájdete na našom youtube kanáli.
Predchádzajúce diskusie na digitálne témy:
Social Display – nová príležitosť pre mediálne plánovanie
Programmatic reklama: Ako z nej dokážu slovenské médiá vyťažiť viac a agentúry jej nákup zefektívniť?
Čo čaká slovenský reklamný trh bez možnosti sledovania cookies tretích strán?
Rozprávajme sa o kvalite slovenského digitálu
Digitálne audio je nové video
Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy