Prednáška

IAB budíček:
Robíme na Slovensku efektívny retail marketing?

15. March 2023

HubHub

V stredu 15. marca 2023 sme organizovali obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát o retail marketingu.

Poznáte potenciál retail médií?

Aký je aktuálny stav retail marketingu na slovenskom a českom trhu? Ako to vyzerá v Európe? Koľko dokážu retaileri na tejto reklame zarobiť? Aké reklamné či štatistické platformy sa využívajú pre efektívnu spoluprácu značiek a retailerov? Inšpirujte sa od profesionálov v digitálnej reklame. O svoje skúsenosti a dáta sa podelili spíkri zo Slovenska, Čiech aj zahraničia.

Na Slovensku zatiaľ nevyužívame všetky dostupné možnosti, ktoré by dokázali navýšiť objemy do retail marketingu. Sú to najmä samotní retaileri, ktorí majú kľúč k navyšovaniu investícií. Budú k tomu potrebné dátovo efektívnejšie technológie, väčšie otváranie dát pre mediálne plánovanie značiek ako aj podrobnejší reporting dosiahnutých výsledkov. Doležitá bude aj ďalšia diskusia medzi značkami, agentúrami a retailermi. Ak vás téma retail médií zaujíma, nadviazať na ňu môžete už 18. apríla pripojením sa na hybridnú debatu IAB Europe s názvom The Great Debate: The European Retail Media Landscape.

The Graet Debate about Retail Media

Program IAB budíčku

  • 08:30 – 09:00 Chutné raňajky a networking
  • 09:00 – 09:15 Daniel Knapp, Chief Economist of IAB Europe (prednáška v anglickom jazyku, bez prekladu)
  • 09:15 – 09:35 Jaroslav Sodomka, Publicis Groupe
  • 09:35 – 09:45 Martin Derňar, Chief Omnichannel Officer NAY
  • 09:45 – 10:00 Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst at HEUREKA GROUP
  • 10:05 – 10:30 Panelová diskusia + Q&A

Spíkri

spíker

Daniel Knapp

IAB Europe

spíker

Martin Derňar

NAY

spíker

Jaroslav Sodomka

Publicis Groupe

spíker

Martin Slavětínský

Heureka

moderátor

Matej Kolarovský

IAB Slovensko

Kedy a kde:

v stredu 15.3. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

Téma môže byť zaujímavá pre:

  • značky – zadávateľov reklamy s online predajom
  • retailových hráčov
  • eshopy
  • digitálnych marketérov z agentúr

Ako IAB budíček funguje?

  • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
  • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
  • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva na raňajky
  • Z podujatia nerobíme záznam
  • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
  • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli

Záznamy online IAB budíčkov

Neprehliadnite

IAB Budíček

Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku

1 hod 40 min
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy