Prednáška
IAB budíček:
Gaming – nová príležitosť pre zadávateľov reklamy
Vo štvrtok 26. septembra 2024 pozývame na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách. Tentokrát o reklame v gamingu.
Na evente sa dozvieš všetky dostupné dáta zo slovenského trhu gamingu a možnosti plánovania efektívnych reklamných kampaní.
“Kto sú hráči, ktorí dokážu hraním stráviť za PC či mobilom aj niekoľko hodín denne? Oplatí sa na nich cieliť vašu reklamu? Pre aké segmenty reklama v gamingu funguje najlepšie a od čoho to závisí? Koľko sa investuje do gaming reklamy na Slovensku? Aké sú aktuálne trendy v herných žánroch?Aké existujú reklamné formáty a ktoré fungujú najlepšie? Aké existujú modely nakupovania? Ako značky aktuálne oslovujú svojich zákazníkov v tomto veľkom mediálnom priestore a využívajú tento reklamný potenciál naplno?”
*Členovia IAB Slovakia majú 50% zľavu z ceny lístka, kód nájdete vo svojom mailboxe či v pondelkovom IABnewslettri
O téme sme tiež viedli rozhovor s Veronikou Zábrženskou, Digital Director(kou) mediálnej agentúry Publicis Groupe Slovakia.
Program IAB budíčku
- 08:30 – 09:00 Chutné raňajky, registrácia a networking
- 8:50 – 9:10 Game On: Prepojenie Svetov Hier a Médií
Katka Šumichrastová, Research and Analytics Specialist Publicis Groupe Slovakia - 9:10 – 9:30 Vivat Slovakia – videohra z divokých 90.rokov
Roman Lipka, spoločnosť Team Vivat - 9:30 – 9:50 Ako sme dokázali prepojiť hranie hier s auto segmentom
Martin Kučera, Head od Digital, Omnicom Media Group,
Michaela Koreňová Media Account Director PHD Slovakia - 10:05 – 10:25 Ako dostať reklamu do mobilných hier? (cez Digital Turbine?)
Michal Haman, Client Partner, Aleph - 10:25 – 10:45 Ako značka Nay rozmýšľa nad mediálnymi možnosťami v rámci gamingu
Anna Ölvecká, Head of Marketing Communication Nay
Kedy a kde:
v piatok 26.9. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava
Pre koho je IAB budíček:
Téma môže byť zaujímavá pre ľudí z mediálnych agentúr, marketérov značiek a všetkých, ktorí sa zaujímajú o reklamný svet gamingu.
Ako IAB budíček funguje?
- Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
- Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
- Súčasťou je chutné občerstvenie a káva
- Z podujatia nerobíme záznam
- Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
- IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
- Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Neprehliadnite
Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku