Prednáška

IAB budíček:
Digitálny audio priestor
Aká je slovenská realita?

21. March 2024

HubHub

Vo štvrtok 21. marca 2024 sme na obľúbenej diskusii o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách hovorili o slovenskej digitálnej audio reklame a exkluzívne predstavili výsledky aktuálneho prieskumu spotrebiteľského správania v slovenskom digitálnom audio prostredí.

Digitálny audio priestor:
Aká je slovenská realita?

Čo hovorí aktuálny prieskum “Počúvanosť digitálneho audia na Slovensku”

Stále najčastejší spôsob počúvania audio obsahu je bežné rádiové vysielanie (85% populácie týždenne).

Ak ide len o digitálne audio, najčastejšie počúvame:
– streamovanie rádií (49% týždenne)
– streamovanie hudby (46% týždenne)
– počúvanie podcastov (34% týždenne)

Typickí počúvači digitálneho audia sú mladí do 29 rokov.

Priemerne počúvame digital audio obsahu 15 hodín týždenne.

Digitálne audio najčastejšie počúvame pri domácich prácach a oddychu. Nasleduje šoférovanie a práca.

Aké témy počúvame najviac? Zábavu. Spravodajstvo a publicistiku. Cestovanie a voľný čas.

Prieskum realizovaný v splupráci Go4Insight a IAB Slovakia obsahuje mnoho ďalších zaujímavých zistení.

Na stiahnutie tu:

Neprehliadnite:

Prezentácie našich spíkrov, v ktorých nájdete užitočné dáta: 

 Audio digitálny priestor – aká je slovenská realita? 
Rasťo Kočan, Go4Insight

Pozrieť si

spíker

Rastislav Kočan

Go4Insight

Audio in the Digital Age
Michal Takáč, Bauer Media

Pozrieť si

spíker

Michal Takáč

Bauer Media

Súčasťou IAB budíčku bola tiež panelová diskusia nielen o tom čo sú výhody a čo bude driverom trhu digitálneho audia s profesionálmi, ktorí o nej veľa vedia – so zástupcami vydavateľov, mediálnej agentúry a jedného z najväčších zadávateľov reklamy. Diskutovali Tomáš Prokopčák, Petit Press, Lenka Čamborová, Bauer Media, Zuzana Čubrík, Digiline, Timotej Strieš, Lidl, Dávid Šerfözö, Aleph. Moderovala Daša Karpelová z IAB.

Viac o IABbudíčku

Kedy a kde to bolo:

vo štrtok 21.3. o 8:30 h. v HubHub, Twin City C, Mlynské nivy 16, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

Téma môže byť zaujímavá pre:

  • digitálnych marketérov z agentúr
  • značky – zadávateľov reklamy 
  • online médiá

Ako IAB budíček funguje?

  • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
  • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
  • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva na raňajky
  • Z podujatia nerobíme záznam
  • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
  • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy