Prednáška

IAB budíček:
Attention
– nový parameter pre meranie online kampaní je tu

20. April 2023

hotel Lindner

Príďte vo štvrtok 20. apríla na obľúbenú diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách, tentokrát budeme hovoriť o novej metrike pre meranie online kampaní Attention.

Poznáte Attention – nový parameter pre meranie online kampaní?

Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní  v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a prečo je dôležité ju sledovať? 

Zistite od profesionálov v digitálnej reklame pri raňajkách a výživnej diskusii.

Event bude zaujímavý najmä pre digitálnych marketérov z agentúr, vydavateľov online médií a značky – zadávateľov online reklamy.

Vstupenky

Program IAB budíčku

  • 08:30 – 09:00 Chutné raňajky a networking
  • 09:00 – 09:20 Čo je a prečo má Attention opodstatnenie v mediálnom plánovaní?
    Patrik Sabo, Digital Director, agentúra Zenith
  • 09:20 – 09:40 Ako vplýva kvalita kreatívy na Attention?
    Marcel Vašš, CEO Etarget 
  • 09:40 – 10:00 Pohľad slovenského vydavateľa online médií na Attention
    Lucia Sliacka, Product Specialist, Ringier Media Slovakia
  • 09:55 – 10:20 Aké sú najčastejšie chyby inzerentov pri tvorbe online kreatívy?
    Tamás Darázs, Riaditeľ laboratória spotrebiteľskej neurovedy FMK UCM

Spíkri

spíker

Patrik Sabo

Digital Director, Zenith

spíker

Tamás Darázs

FMK UCM

spíker

Marcel Vašš

CEO Etarget 

spíker

Lucia Sliacka

Ringier Media Slovakia

Dasa Karpelova
moderátorka

Daša Karpelová

IAB Slovensko

Kúpiť vstupenku

* členovia IAB majú 50% zľavu zo vstupeného

Kedy a kde:

vo štrtok 20.4. o 8:30 h. v hoteli Lindner, Centrál, Metodova 4, Bratislava

Pre koho je IAB budíček:

Téma môže byť zaujímavá pre:

  • digitálnych marketérov z agentúr
  • online médiá
  • značky – zadávateľov reklamy 

Ako IAB budíček funguje?

  • Na event je potrebné kúpiť si vstupenku. Členovia IAB majú 50% zľavu
  • Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
  • Súčasťou je chutné občerstvenie a káva na raňajky
  • Z podujatia nerobíme záznam
  • Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie
  • IAB budíčky sú obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  • Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli

Záznamy online IAB budíčkov

Neprehliadnite

IAB Budíček

Pozri si záznam z IAB budíčku na tému: Video on Demand na Slovensku

1 hod 40 min
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy