Deň 3 – Právo v online marketingu, Web analytika, UX, Mobile marketing

Chcem sa prihlásiť

1. Právo v online marketingu

Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.

Lektor

Ján Matej Golais

2. Web analytika

Zorientujeme ťa v Google Analytics :

  • Čo priniesol update GA4?
  • Ako úspešne spustiť GA na tvojom webe?
  • Rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát
  • Tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií
  • Rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu
Lektor

Miroslav Pagáč

2. User experience / UX

Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu a presne túto problematiku rieši UX/user experience dizajn. Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť
  • V praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi
Lektor

Miroslav Pagáč

3. Mobile marketing

Na Slovensku čoraz viac značiek objavuje čaro obsahového marketingu a natívnej reklamy. Ukážeme ti ako sa práve takouto formou marketingu odlíšiť od konkurencie.
Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Mnohé zaujímavé case-studies
  • Návrh vlastnej obsahovej stratégie
  • Tvorba a distribúcia kvalitného obsahu, ktorý predáva
  • Natívna reklama a jej formy
  • Úloha sociálnych sietí, komunikácia s fanúšikmi, tvorba komunít v rámci obsahového marketingu a natívnej reklamy
Lektor

Jozej Šajdík

“Tímová práca, zdieľanie nápadov a názorov pri praktickej časti; Odbornosť prednášajúcich, dostupnosť miesta konania a celkovo priestory; obsah prednášok, príjemnú a priateľskú atmosféru a aj lektori sú skvelí :); ucelenosť tém, vysoká kvalita prezentácii, kompetentnosť lektorov; lektori – odborníci v danej oblasti, príjemná uvoľnená atmosféra, praktické cvičenia (prístupy do rôznych nástrojov); ” Vyberáme z feedbackov našich účastníkov

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy