Deň 4 – Právo, Display, Programmatic, Ecommerce

Chcem sa prihlásiť

1. Právo v online marketingu

Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.

Lektor: Ján Golajs

Lektor

Ján Golajs

2. Display reklama

Predstavíme si základné reálie slovenského trhu, najsilnejších vydavateľov a weby spojené s digitálnou reklamou. Do detailu sa pozrieme na najzaužívanejšie online formáty a ich špecifiká a výzvy, no aj na to, ktoré sú najefektívnejšie v praxi pre vybraný typ komunikácie.

Vyskúšame si, ako pracovať s dátami z auditovaného merania slovenského trhu – IAB Monitor.

Lektor: Patrik Sabo

Lektor

Patrik Sabo

3. Programmatic

Už to nie je len marginálny biznis, ale točia sa v ňom veľké peniaze. Preto je nutné sa tomuto trendu venovať, aby aj tvoja firma či klient vedeli, kde s programmaticom začať, ako ho nakupovať, ako ho kontrolovať, merať a hlavne ako efektívne využívať jeho možnosti.

Budeme sa podrobne venovať témam:

  • Rozdiely medzi priamym a programmatic nákupom
  • Najdôležitejší hráči na trhu, ich špecifiká
  • Možnosti spolupráce s vybranými partnermi
  • Praktický workshop v prostredí platfromy Xandr
  • Užitočné insighty z praxe
  • Základné pojmy z programmatic reklamy

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

4. E-commerce

Kto sú  najväčší hráči  e-commerce trhu? Aký veľký je globálny a slovenský trh? Aký je potenciál jeho rastu? Ako tento segment akcelerovala pandémia?
Poradíme, na čo všetko treba myslieť, ak rozbiehate e-shop – od technického riešenia po marketing.

Lektor: Matej Kolarovský

Lektor

Matej Kolarovský

“Veľmi sa mi páčila interakcia prezentujúcich, kde akákoľvek otázka bola zodpovedaná. Taktiež praktické príklady boli veľmi prínosné a hĺbka informácii dostačujúca. Niektoré moduly boli pre mňa zaujímavejšie a inšpirovali ma k tomu, aby som sa daným témam venovala ešte detailnejšie.” Ivet ChrenkováBuying Director, Starmedia Co.
Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy