Komunikácia brandu v nežiadúcom online prostredí, akým môžu byť fake news, konšpiračné správy, obsah plný vulgarizmov, násilia či porno obsah môže Vašej značke veľmi uškodiť. Aké sú súčasné možnosti pre nákup kvalitného reklamného priestoru na slovenských médiách? Na čo sa musia aj slovenské médiá pripraviť, ak si chcú udržať marketingové digitálne rozpočty nielen veľkých medzinárodných zadávateľov?
O tom všetkom sme sa rozprávali na októbrovom IAB budíčku 15. 10. 2019 vo Foxforde na Obchodnej, pri káve a chutných raňajkách s profesionálmi z radov členov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia.
Diskusia pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama.
Fotografie: bit.ly/2VSDKed
Spíkri a prednášky (prezentácie si je možné stiahnuť vo formáte .pdf):
Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia, Head of GroupM Operations
Juraj Jánošovský, Media & Interaction Director MediaCom
Michal Marek, Publisher Solutions Consultant Adform
Naše predchádzajúce diskusie:
Digitálne audio je nové video
Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy