Úvod / Udalosti / Naše realizované projekty / IABbudíček: Rozprávajme sa o kvalite slovenského digitálu

IABbudíček: Rozprávajme sa o kvalite slovenského digitálu

Komunikácia brandu v nežiadúcom online prostredí, akým môžu byť fake news, konšpiračné správy, obsah plný vulgarizmov, násilia či porno obsah môže Vašej značke veľmi uškodiť. Aké sú súčasné možnosti pre nákup kvalitného reklamného priestoru na slovenských médiách? Na čo sa musia aj slovenské médiá pripraviť, ak si chcú udržať marketingové digitálne rozpočty nielen veľkých medzinárodných zadávateľov? 

O tom všetkom sme sa rozprávali na októbrovom IAB budíčku  15. 10. 2019 vo Foxforde na Obchodnej, pri káve a chutných raňajkách s profesionálmi z radov členov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia.
Diskusia pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama.

Fotografie: bit.ly/2VSDKed

Spíkri a prednášky (prezentácie si je možné stiahnuť vo formáte .pdf):

  1. Aké sú súčasné európske štandardy brandsafty a ako je na tom Slovensko v porovnaní s Európou?

Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia, Head of GroupM Operations

  • Definície a štandardy, úvod do problematiky;
  • Brand safety, ad fraud, viewability na členských trhoch IAB Europe;
  • Slovenský digitálny trh a lokálne výzvy;
  • Vízia združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
  1. Digital Media Quality

Juraj Jánošovský, Media & Interaction Director MediaCom

  • O čom je aktuálna diskusia?
  • Čo je dôležité pre agentúry a  klientov? Open exchange nákup vs premium nákup;
  • Problémy a bariéry na trhu, ako sa posunúť ďalej. Kvalita ako obchodná mena.
  1. Čo nám umožňujú technológie v rámci brandsafety, fraudu a viewability reklamy?

Michal Marek, Publisher Solutions Consultant Adform

  • Technické výzvy s meraním Brand Safety a Viewability;
  • Ako umožniť lepší výkon na strane dodávateľa;
  • Nastavenie meracích technológií (supplier & demand side);
  • Kam smeruje vývoj?

 

Naše predchádzajúce diskusie:
Digitálne audio je nové video
Nežiadúce účinky explore feedu – menší reach a drahšia reklama?
Dnes sa brand buduje v digitáli
Budúcnosť nakupovania online reklamy

IAB adresa