Bratislava, máj 2017
Podujatie si dáva za cieľ poodhaliť súčasné dostupné možnosti natívnej reklamy na slovenskom online trhu a poukázať na jej skryté rezervy.
Osem speakrov z radov vydavateľov, zadávateľov, agentúr a technologických riešení pre natívnu reklamu vás prevedie svetom „native“ od myšlienok, cez jej tvorbu, realizáciu až po vyhodnocovanie.
V zahraničí téme natívnej reklamy venujú čoraz viac pozornosti a výdavky do tohto typu reklamy každým rokom stúpajú. Podľa dostupných zdrojov na rok 2017 sa v Európe odhadujú výdavky na 8,3 mld. Eur. Podľa deklarácií členských serverov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia natívna reklama zaznamenala medziročne 90% rast. Aj keď v absolútnej hodnote hovoríme o zatiaľ nízkom čísle, jej potenciál je veľký.
Filip Kuna, člen Správnej rady a koordinátor Skupiny pre natívnu reklamu IAB Slovakia: „Natívna reklama je cestou ako získať zákazníka v dnešnom svete prehltenom reklamnými odkazmi. Je to hra príbehov, ktorá vyzýva značky ku kreativite a novým myšlienkam ohľadne komunikácie. V prípade obsahového marketingu je prvoradá myšlienka a stratégia, po nich nasleduje formát, ktorý môže mať takisto veľké množstvo zaujímavých podôb. Online reklamná komunikácia našla svoj svätý grál – natívnu reklamu, ktorá sa nedá zablokovať.”
Festival sa bude konať vo štvrtok 8. júna 2017 od 9 do 13:00 hod. v bratislavskm KC Dunaj. Lístky na podujatie sú dostupné online.