Úvod | Tlačové centrum | Tlačové správy | Festival natívnej reklamy je ďalším vzdelávacím podujatím združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia

Festival natívnej reklamy je ďalším vzdelávacím podujatím združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia

Bratislava, máj 2017

Podujatie si dáva za cieľ poodhaliť súčasné dostupné možnosti natívnej reklamy na slovenskom online trhu a poukázať na jej skryté rezervy. 

Native_web_700x260

Osem speakrov z radov vydavateľov, zadávateľov, agentúr a technologických riešení pre natívnu reklamu vás prevedie svetom „native“ od myšlienok, cez jej tvorbu, realizáciu až po vyhodnocovanie. 

V zahraničí téme natívnej reklamy venujú čoraz viac pozornosti a výdavky do tohto typu reklamy každým rokom stúpajú. Podľa dostupných zdrojov na rok 2017 sa v Európe odhadujú výdavky na 8,3 mld. Eur. Podľa deklarácií členských serverov združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia natívna reklama zaznamenala medziročne 90% rast. Aj keď v absolútnej hodnote hovoríme o zatiaľ nízkom čísle, jej potenciál je veľký.

Filip Kuna, člen Správnej rady a koordinátor Skupiny pre natívnu reklamu IAB Slovakia: „Natívna reklama je cestou ako získať zákazníka v dnešnom svete prehltenom reklamnými odkazmi. Je to hra príbehov, ktorá vyzýva značky ku kreativite a novým myšlienkam ohľadne komunikácie.  V prípade obsahového marketingu je prvoradá myšlienka a stratégia, po nich nasleduje formát, ktorý môže mať takisto veľké množstvo zaujímavých podôb. Online reklamná komunikácia našla svoj svätý grál – natívnu reklamu, ktorá sa nedá zablokovať.”

Festival sa bude konať vo štvrtok 8. júna 2017 od 9 do 13:00 hod. v bratislavskm KC Dunaj. Lístky na podujatie sú dostupné online.