IAB Univerzita: Už 5. ročník úspešne za nami

Katedra štatistiky FHI EUBA, v spolupráci so združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia a spoločnosťami SAS InstituteOndrej Dúžik z WPP Media Slovakiapiaty rok vzdeláva študentov 5. ročníka v programe Data Science v ekonómii o najnovších trendoch a možnostiach aplikácie štatistických metód v oblasti digitálneho marketingu.

V rámci predmetu Analýza dát v digitálnom marketingupod vedením Ing. Ondreja Dúžika, PhD. sa stretlo 21 študentov počas uplynulého semestra s 9 odborníkmi (DIMAQ trainers a profesionálmi), ktorí im priblížili tie najaktuálnejšie témy z oblasti digitálneho marketingu.

“Výborne myslený koncept, ktorý motivuje študentov, keď vidia ako široké spektrum zaberá samotná oblasť.” Filipštudent

Okrem základov  digitálneho marketingu, právnej úpravy, prehľadu o display a video reklame sa dozvedeli aj to, ako sa robia prieskumy a akým štýlom sa plánujú marketingové stratégie. No išlo sa aj viac do hĺbky v oblasti Search Engine Marketing, programatického nákupu, AI trendov vo vyhľadávačoch a sociálnych médií, vrátane Influencer marketingu.

Dôkaz toho, že má tento projekt zmysel je hodnotenie samotných študentov.

“Na projekte IAB Univerzita sa mi páčila najmä jeho praktickosť a prepojenie teórie s reálnymi príkladmi z praxe. Bolo super, že sme mali možnosť pracovať na konkrétnych zadaniach a získali sme cenné skúsenosti, ktoré využijeme aj v budúcnosti. Prednášky boli zaujímavé, dobre zorganizované a lektori boli ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti.” Luciaštudentka
“Na cvičeniach sa mi páčilo, že sme sa venovali novým témam ale aj známym, ktoré však boli prezentované iným a zaujímavým spôsobom. Vďaka tomu boli cvičenia pútavé a prínosné” Klaudiaštudentka

Na praktických cvičeniach sa študenti oboznámili s aplikáciou vybraných štatistických metód v oblasti marketingu s využitím softvéru SAS. Pri vypracovaní praktických zadaní si vyskúšali prácu v skupinách a samozrejme prezentovanie výsledných projektov. 

“Cením si, že na hodinách stále vládla dobrá atmosféra. Aj keď to bolo pre študentov náročné obdobie, kedy dokončovali diplomovky a pripravovali sa na štátnice, napriek tomu sa svedomito venovali príprave projektov na každé stretnutie. Prichádzali so zaujímavými kreatívnymi ideami a detailnou analýzou zadaní. Ďakujem im, že si zvolili tento predmet a verím, že sa s viacerými stretneme v praxi.” Ondrej DúžikWPP Media Slovakia

Najšikovnejší študenti boli ocenení certifikátom od IAB Slovakia, ktorý im určite otvorí dvere do odvetvia digitálneho marketingu. Gratulujeme!

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy