Predstavujeme člena IAB: Zircon Tree

Predstavujeme člena IAB: technologickú platformu Zircon Tree.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Vladimir Houba, Business Development Director.

Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?

V Zircon Tree vyvíjame technológie, ktoré marketérom zjednodušujú prácu a dávajú im viac kontroly nad digitálnymi kampaňami. Veríme, že reklamné nástroje by nemali byť komplikované – mali by byť výkonné, intuitívne a mala by ich byť radosť používať.

Zircon Ads je platforma na nákup médií cez RTB, ktorá spája hlavné reklamné kanály do jedného prehľadného rozhrania. Pomáha inzerentom aj agentúram efektívnejšie spravovať kampane naprieč rôznymi ekosystémami. Dopĺňa ju Zirsee – analytický a reportingový nástroj s prvkami umelej inteligencie, ktorý automatizuje zber dát a premení ich na zrozumiteľné výstupy pre marketingové rozhodovanie. Rovnako pracujeme na AI-asistovanom plánovaní kampaní, ktoré umožní vytvárať kvalitný mediaplán v priebehu pár minút.

Našou ambíciou je prinášať trhu inovatívne, no zároveň praktické riešenia, ktoré držia krok s globálnymi štandardmi – a pri tom rešpektujú potreby ľudí, ktorí s nimi denne pracujú.

Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie technologickej spoločnosti? A čo pre efektívnu spoluprácu v trojuholníku agentúra – zadávateľ – technologická spoločnosť?

Technológia má byť dôveryhodná – s jasnou hodnotou, merateľnými výsledkami a férovým prístupom. Nemá nahrádzať ľudí, ale im pomáhať: šetriť čas, znižovať zložitosť a vytvárať priestor pre to najdôležitejšie – stratégiu, kreativitu a budovanie vzťahov.

V trojuholníku agentúra – zadávateľ – technologická firma má každý svoju rolu. Ak má spolupráca fungovať, musí byť postavená na dôvere, porozumení a orientácii na výsledok. Technológia v tomto vzťahu nie je hrozbou, ale partnerom, ktorý zefektívňuje prácu všetkým stranám.

Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?

Vnímame to ako príležitosť byť bližšie k tým, ktorí reálne formujú smerovanie digitálnej reklamy – agentúram, značkám aj ďalším technologickým partnerom. Môžeme byť súčasťou komunity, ktorá si navzájom odovzdáva skúsenosti a otvorene diskutuje o výzvach a trendoch v odvetví.

Veľmi si ceníme možnosť prinášať do diskusie praktický pohľad z technologickej strany, najmä v oblastiach ako AI, automatizácia a efektívnejšie plánovanie kampaní.

Business Development Director

Vladimir Houba

houba@zircontree.com

(August 2025)

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy