Predstavujeme člena IAB: WhitePress®

Predstavujeme člena IAB: spoločnosť WhitePress®.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Slavomír Hyben, Regional Manager SK&CZ.
Čomu sa vaša spoločnosť venuje a čím aktuálne žijete?
Už viac než desaťročie poskytujeme služby v oblasti content marketingu, SEO a PR. Naše online trhovisko prepája online vydavateľov s inzerentmi, a to všetko v 32+ jazykoch.
Pre vydavateľov sme efektívnym predajným kanálom, ktorý im otvára dvere k inzerentom z celého sveta. Pre inzerentov sme „one-stop-shop“, v ktorom si dokážu objednať kvalitný obsah od lokálnych copywriterov, pokryť digitálne PR a linkbuildingové aktivity či zabezpečiť bannerovú reklamu. Zjednodušujeme workflow našich používateľov, uľahčujeme ich expanziu na zahraničné trhy a pomáhame im šetriť čas a finančné prostriedky.
Poskytujeme tiež komplexné SEO služby a vzdelávame lokálne komunity prostredníctvom našich konferencií, webinárov a produkcie pútavého a hodnotného obsahu.
Aktuálne žijeme neustálymi zmenami v AI a SEO svete. Nielen vylepšujeme, ale aj vyvíjame nové produkty a služby. Pomáhame tak našim klientom preraziť v dobe, keď umelá inteligencia mení spôsob, akým ľudia vyhľadávajú informácie na internete.
Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie spoločnosti ako ste vy?
Prinášanie pridanej hodnoty používateľom a dynamický prístup v reakcii na neustále sa meniace prostredie je kľúčové.
Z vlastnej skúsenosti s prevádzkou automatizovanej technologickej platformy môžem potvrdiť, že pridanou hodnotou môže byť aj takzvaný ľudský faktor. Príkladom je poskytnutie špičkového zákazníckeho servisu v čase, keď sa o používateľov starajú prevažne boti. Klienti ocenia možnosť obrátiť sa na niekoho, kto im dokáže poradiť v ich vlastnom jazyku, dokonca aj pri expanzii na zahraničné trhy.
Dôležité je tiež nezaspať na vavrínoch a neustále pracovať na vylepšeniach. Vďaka nim môžete klientom poskytnúť čo najlepší servis a služby, ktoré im pomôžu pri ich každodenných aktivitách. Pre úspech je nevyhnutná schopnosť rýchlo reagovať na zmeny, prispôsobiť sa trhu a potrebám klientov.
Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?
Členmi IAB sme sa stali krátko po otvorení slovenskej pobočky, pretože sme chceli byť v centre diania a v blízkosti veľkých hráčov z marketingovej a mediálnej sféry.
Vďaka IAB sme získali cenné insighty z tohto sveta a prepojili sa so správnymi ľuďmi. Po našom zapojení nás trh začal vnímať ako seriózneho a etablovaného partnera, na ktorého sa môžu spoľahnúť. Prestali sme byť „len” zahraničnou firmou, ktorá sem prišla skúsiť šťastie.

Slavomír Hyben
slavomir.hyben@whitepress.com
(September 2025)