Predstavujeme člena IAB: M Kreo / CezHory.sk

Predstavujeme člena IAB: CezHory.sk.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Monika Janigová, Managing director.

Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?

Sme kolegovia z komunikačnej agentúry, ktorí majú radi Tatry. Spája nás nielen turistika, ale aj ďalšie outdoorové športy. Našu záľubu sme spojili aj s marketingom, v ktorom pracujeme a roky budujeme predovšetkým sociálne siete zamerané na Vysoké Tatry, Nízke, ale aj Západné či Belianske. Spolu je to 600-tisíc ľudí na rôznych sieťach, ale hlavne na Facebooku.

Aktuálne sme dokončili všetky túry pre klienta Zlatý bažant. Už štyri roky prinášame zážitky z rôznych túr a výstupov našim divákom s radlerom v ruke. Podobné trendové reelska robíme aj pre ďalších klientov. A tí sú radi, že zbalíme batohy a prinášame im dobrodružné reels z peknej prírody, s ktorou sa môžu ich produkty spájať. Hľadáme klientov a agentúry, ktorým môžeme urobiť rovnakú radosť.

Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie média? A čo pre efektívnu spoluprácu v trojuholníku agentúra – zadávateľ – médium?

Okrem sociálnych sieti budujeme aj web cezhory.sk, kde dennno-denne prinášame spravodajstvo z Tatier. Mapujeme denné spravodajstvo, ale prinášame aj tipy na výlety, či rôzne rozhovory so zaujímavými ľuďmi. Kľúčové je, aby sme boli autentickí, pravdiví a fungovali systémovo. Hoci to nie je jednoduché pre takýto typ médiá, pretože máme mnohé obmedzenia, napríklad geografické alebo tematické. Dôležité je, aby sme naozaj písali kvalitné texty zamerané iba na Tatry.

Čo sa týka spolupráce zadávateľ a médium, tak ju úplne rešpektujeme, sami pracujeme ako agentúra. Máme spolupráce, kde pracujeme iba s agentúrou, ale aj také, kde komunikujeme napriamo s klientom. Závisí to aj od toho, kto nás osloví o spoluprácu, či priamo klient alebo jeho agentúra.

Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?

Hoci sme malé médium, lebo sme skôr segmentoví, aj tak nám dáva zmysel byť členom. Nielen preto, že máme čísla, ktoré si sledujeme a vyhodnocujeme, ale aj pre informácie, ktoré prichádzajú od odborníkov z online prostredia, v ktorom potrebujeme sledovať všetky novinky, pretože v ňom podnikáme.

Oceňujeme, že je IAB aktívne a podporuje veľa aktivít medzi jeho členmi.

Managing director

Monika Janigová

mkreo@mkreo.sk

(August 2025)

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy