Predstavujeme člena IAB: Forbes Slovensko

Predstavujeme člena IAB: Forbes Slovensko.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Adriána Heglasová, Head of digital product.

Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?

Forbes Slovensko je predovšetkým biznisovo zamerané médium, ktorého poslaním je prinášať hodnotu prostredníctvom dôveryhodného obsahu a kvalitných produktov.

V máji sme uzamkli väčšinu článkov na webe, teraz sa sústreďujeme na zdôrazňovanie výhod predplatného. V tomto období je pre nás zásadné ukázať, že prístup k zamknutým článkom a ďalším benefitom stojí za to, aby si ich čitatelia u nás predplatili. Veríme, že úspech praje pripraveným, preto chceme našim čitateľom sprostredkovať nielen obsah, ale aj funkcie či podujatia, ktoré im pomôžu rásť. 

V najbližších mesiacoch plánujeme zlepšovať predplatiteľský zážitok a chystáme aj novinku pre účastníkov našich eventov, o ktorej zatiaľ viac neprezradíme.

Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie média? A čo pre efektívnu spoluprácu v trojuholníku agentúra – zadávateľ – médium?

Nezávislosť a integrita sú nevyhnutné, ak má médium prinášať objektívne a kvalitne spracované informácie. Je preto zásadné chrániť slobodu prejavu a odolávať vonkajším tlakom. Rovnako dôležití vo firme sú ľudia, ktorí hľadajú riešenia aj v nepriaznivejších podmienkach.

Pre efektívnu spoluprácu medzi agentúrou – zadávateľom – médiom je zas kľúčové vyjasnenie si očakávaní a hraníc hneď na začiatku spolupráce. Často sa stretávame s tým, že ako médium nie sme pre agentúry partnerom, ale len nástrojom, čo sa negatívne podpisuje na komunikácii zo strany agentúr. Tu vidíme veľký potenciál na diskusiu a zlepšenie situácie. 

Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?

Uvedomujeme si, že fungujeme ako súčasť širšieho mediálneho ekosystému, nie izolovane. Cenná je možnosť zdieľať skúsenosti a diskutovať o aktuálnych výzvach spolu s ďalšími vydavateľmi, ale aj so zadávateľmi či agentúrami. Práve toto prepájanie IAB umožňuje. Oceňujeme tiež, že otvára dôležité témy a poskytuje priestor dozvedieť sa viac o reguláciách, ktoré sa dotýkajú aj menších vydavateľov.

Head of digital product, Forbes Slovensko

Adriána Heglasová

adriana.heglasova@forbes.sk

(September 2025)

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy