Predstavujeme člena IAB: Effectix

Predstavujeme člena IAB: agentúru Effectix.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Milan Markovič, COO.
Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?
V digitálnej agentúre Effectix vieme čo, ako a prečo v marketingu funguje. Špecializujeme sa na tvorbu funkčných marketingových stratégií, na výkonnostný marketing (Google Ads a Meta Ads), podporu brandov (DV360 a kreatívna komunikácia na sociálnych sieťach) a SEO. Riešime klientom rast biznisu pomocou funkčného marketingu.
Aktuálne riešime transformáciu firiem na AI SEO a to hlavne pre firmy, ktoré majú veľký podiel návštevnosti z organického vyhľadávania.
Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie agentúry?
A čo pre efektívnu spoluprácu agentúra – zadávateľ?
Partnerský prístup je základom funkčnej spolupráce. Vzťah musí byť postavený na dôvere zadávateľa voči agentúre a naopak. Vďaka tomu že sme Google Premier Partner a Meta Partner dokážeme klientom prinášať reálne výsledky. Sme orientovaní na výsledok. Využívame tie najsofistikovanejšie technológie a nástroje, ale aj implementujeme AI nástroje na efektívnejšiu prácu.
Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?
Členom IAB sme sa stali preto, že sme videli veľkú hodnotu byť súčasťou najväčších hráčov na digitálnom trhu. Sme radi že sa rady IAB postupne posilňujú aj o digitálne agentúry, ako sme my.
Veríme, že aj vďaka IAB budeme efektívnejšie čeliť zmenám a výzvam na digitálnom trhu. Najviac oceňujeme stále rastúce vzdelávacie a networkingové aktivity združenia.

Milan Markovič
(August 2025)