Predstavujeme člena IAB: Contedy

Predstavujeme člena IAB: agentúru Contedy.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Jana Malaga, Founder & Head of Influencer Marketing Strategy.
Čomu sa vaša firma venuje a čím aktuálne žijete či plánujete?
Contedy je agentúra špecializovaná na influencer marketing a obsah. Už 9 rokov prepájame značky s influencermi zmysluplne – cez kampane, ktoré nie sú len o dosahoch, ale hlavne o dôvere, stratégii a merateľných výsledkoch.
Aktuálne žijeme prípravou kampaní na jeseň a Vianoce (áno, už plánujeme Vianoce, aj keď máme júl) a venujeme sa aj edukácii trhu – organizujeme formáty ako Coffee & Talk, tvoríme vlastný podcast „Influencer marketing od A po Z“, školíme klientov, študentov aj samotných influencerov.
Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie agentúry? A čo pre efektívnu spoluprácu v trojuholníku agentúra – zadávateľ – influencer?
Za nás je kľúčová dôvera, transparentnosť a aktívne počúvanie – nielen klienta, ale aj influencerov a ich publika. Dobré kampane vznikajú tam, kde sa stretne stratégia značky s autentickým hlasom influencera a my ako agentúra vieme zapasovať jedno do druhého.
V trojuholníku agentúra – zadávateľ – influ je najdôležitejšie jasné nastavenie očakávaní, férové podmienky a otvorená komunikácia počas celej spolupráce.
Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?
Do IAB sme vstúpili, pretože veríme, že influencer marketing je plnohodnotnou súčasťou digitálneho mixu – a patrí do diskusie o štandardoch, reguláciách aj inováciách.
Na členstve si vážime najmä to, že prepája ľudí z rôznych oblastí digitálu – umožňuje výmenu know-how a nastavovanie pravidiel hry, ktoré robia náš trh profesionálnejším a dôveryhodnejším.

Jana Malaga
jana.malaga@contedy.sk
(Júl 2025)