Predstavujeme člena IAB: Aleph

Predstavujeme člena IAB: Aleph.
Čím sa zaoberajú, čo aktuálne riešia a prečo sú členmi nášho združenia, hovorí Matúš Konečný, Country Manager.
Čomu sa vaša spoločnosť venuje a čím aktuálne žijete?
Pomáhame klientom a ich agentúram spojiť sa čo najefektívnejším spôsobom s publikom v množstve platforiem ktoré na slovensku zastupujeme.
Či už sa jedná o podporu ecomm projektu cez Pinterest, TikTok, Snapchat; budovanie Brand Awareness cez Spotify, Digital Turbine, WeTransfer, Twitch; Podpora tech firmy na Reddite a X (Twitter) alebo rozširovanie aktivít vo vyhľadávaní cez Micorosft Ads.
Aktuálne v našom portfóliu pribudlo zastúpenie Google supportu, čo si pýta veľa pozornosti.
Čo je podľa teba kľúčové pre dobré fungovanie technologickej spoločnosti?
A čo pre efektívnu spoluprácu v trojuholníku agentúra – zadávateľ – technologická spoločnosť?
Recept na úspech si nedovolím dávať no rád sa vyjadrím k úspešnému fungovaniu „trojuholníka“. Kľúčové je jasné zadefinovanie rolí všetkých zúčastnených. Keď agentúra vie, že nie sme ich konkurencia, ale partner, ktorý im ulahčuje život. Keď klient vie, že predstavujeme dané platformy na Slovensku a preto im vieme pomôcť rôznymi spôsobmi, celý proces vie byť veľmi príjemný a prínosný.
Prečo ste sa stali členom IAB a čo na členstve najviac oceňuješ?
Množstvo členov IAB sú naši klienti a partneri, s ktorými sa vždy radi vidíme osobne na IAB eventoch.
Okrem toho sme vďačný za každú príležitosť, keď môžeme priniesť novinky z našich platforiem pomocou IAB aktivít a taktiež sa radi vzdelávame v rôznych relevantných témach od ostatných členov.

Matúš Konečný
matus.konecny@alephholding.com
(Júl 2025)