Pracovná skupina pre Jednotné reklamné ID

Pracovná skupina pre jednotné reklamné ID sa venuje diskusii o možnostiach zavedenia jednotného reklamného identifikátora na Slovensku a o prínosoch pre jednotlivých hráčov digitálneho trhu.

Členovia pracovnej skupiny

Pracovná skupina je zložená zo zástupcov publisherských domov a adtech platforiem, ktorí spoločne hľadajú optimálne riešenie pre slovenský trh.

Člen

Eva Számelová

Fat Chilli For Publishers

Člen

Katarína Bartošová

Ringier Media Slovakia

Člen

Martin Kysela

JOJ GROUP

Člen

Radovan Pišný

WPP Media Slovakia

Matej Kolarovský predseda Správnej rady IAB COO Slovakia/CEE Growth Lead, GroupM Nexus
Člen

Veronika Zabrzenská

Publicis Groupe

Dasa Karpelova
Executive manager

Daša Karpelová

IAB Slovakia

Člen

Vladimír Kližan

RTB House

Michael Stadler
Člen

Michael Štádler

Adform

Člen

Marek Zabák

BAUER MEDIA Slovakia

“Cieľom skupiny je posilniť domáci digitálny ekosystém prostredníctvom spoločného identifikátora, inšpirovaného úspešnými riešeniami z Česka či Švajčiarska. ”

Pozri viac o jednotnom reklamnom ID na Slovensku

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy