Deň 3 – Právo v online marketingu, Web analytika, UX, Mobile marketing

Chcem sa prihlásiť

1. Právo v online marketingu

Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.

Lektor

Ján Matej Golais

2. Web analytika

Zorientujeme ťa v Google Analytics :

  • Čo priniesol update GA4?
  • Ako úspešne spustiť GA na tvojom webe?
  • Rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát
  • Tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií
  • Rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu
Lektor

Miroslav Pagáč

2. User experience / UX

Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu a presne túto problematiku rieši UX/user experience dizajn. Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.

Spoločne sa detailne pozrieme na:

  • Detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť
  • V praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi
Lektor

Miroslav Pagáč

3. Mobile marketing

Ako využit potenciál mobilného zariadenia na maximum a viesť efektívnu komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi v roku 2025?

V tomto bloku sa dozviete:

  • Čo všetko zahŕňa mobilný marketing z pohľadu budovania povedomia o značke a ako byť blízko k zákazníkom v okamihu, keď sa rozhodujú o nákupe
  • Ako plánovať komunikáciu na mobilných zariadeniach
  • Ktoré reklamné formáty sú trendy, ako ich plánovať, merať a vyhodnocovať
  • Čo všetko si všímať, aby sme vedeli správne interpretovať výkonnosť mobilnej reklamy
  • Čomu sa vyhnúť a na čo naopak nezabudnúť pri komunikácií z pohľadu mobilného marketingu
  • Ako využívať mobilné aplikácie a ako k nim pristupovať z pohľadu efektivity marketingovej komunikácie
  • Nástroje a tooly, ktoré pomôžu pri tvorbe stratégie na mobilných zariadeniach
  • Akú rolu hraje mobilný marketing v digitálnej komunikácií?
Lektor

Jozej Šajdík

“Tímová práca, zdieľanie nápadov a názorov pri praktickej časti; Odbornosť prednášajúcich, dostupnosť miesta konania a celkovo priestory; obsah prednášok, príjemnú a priateľskú atmosféru a aj lektori sú skvelí :); ucelenosť tém, vysoká kvalita prezentácii, kompetentnosť lektorov; lektori – odborníci v danej oblasti, príjemná uvoľnená atmosféra, praktické cvičenia (prístupy do rôznych nástrojov); ” Vyberáme z feedbackov našich účastníkov

Prejsť na program ďalšieho dňa

Newsletter

Čerstvé informácie
zo sveta digitálnej reklamy