Deň 3 – Právo v online marketingu, Web analytika, UX, Mobile marketing
1. Právo v online marketingu
Prejdeme si všetky dôležité zákony a legislatívne úpravy, ktoré vytvárajú právny rámec pre fungovanie v oblasti online marketingu.
Určite ťa zaujímajú špeciálne oblasti ako reklama alkoholu, promovanie liekov, hazardu prípadne kryptomeny. Nezabudneme ani na autorský zákon či ochranu osobných údajov v online prostredí.

Ján Matej Golais
2. Web analytika
Zorientujeme ťa v Google Analytics :
- Čo priniesol update GA4?
- Ako úspešne spustiť GA na tvojom webe?
- Rýchle čítanie a interpretácia nameraných dát
- Tajomstvá pripisovania platených zdrojov návštevnosti a praktické možnosti merania a vyhodnocovania návštev/konverzií
- Rekonštrukcia cesty zákazníka od prvého kontaktu až po konverziu

Miroslav Pagáč
2. User experience / UX
Každý dobrý web je založený na potrebách ľudí a súčasne potrebách biznisu a presne túto problematiku rieši UX/user experience dizajn. Keďže ide o vysoko komplexný odbor, našou úlohou bude oboznámenie sa so základnými pojmami, postupmi, normami a princípmi UX a neustále zlepšovanie webovej stránky pomocou rôznych testov a prieskumov.
Spoločne sa detailne pozrieme na:
- Detailne ti predstavíme jednotlivé fázy procesu budovania/analýzy UX a konkrétne nástroje, ktoré vieš použiť
- V praktickom cvičení si zažiješ riešenie UX projektu v praxi

Miroslav Pagáč
3. Mobile marketing
Ako využit potenciál mobilného zariadenia na maximum a viesť efektívnu komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi v roku 2025?
V tomto bloku sa dozviete:
- Čo všetko zahŕňa mobilný marketing z pohľadu budovania povedomia o značke a ako byť blízko k zákazníkom v okamihu, keď sa rozhodujú o nákupe
- Ako plánovať komunikáciu na mobilných zariadeniach
- Ktoré reklamné formáty sú trendy, ako ich plánovať, merať a vyhodnocovať
- Čo všetko si všímať, aby sme vedeli správne interpretovať výkonnosť mobilnej reklamy
- Čomu sa vyhnúť a na čo naopak nezabudnúť pri komunikácií z pohľadu mobilného marketingu
- Ako využívať mobilné aplikácie a ako k nim pristupovať z pohľadu efektivity marketingovej komunikácie
- Nástroje a tooly, ktoré pomôžu pri tvorbe stratégie na mobilných zariadeniach
- Akú rolu hraje mobilný marketing v digitálnej komunikácií?

Jozej Šajdík
“Tímová práca, zdieľanie nápadov a názorov pri praktickej časti; Odbornosť prednášajúcich, dostupnosť miesta konania a celkovo priestory; obsah prednášok, príjemnú a priateľskú atmosféru a aj lektori sú skvelí :); ucelenosť tém, vysoká kvalita prezentácii, kompetentnosť lektorov; lektori – odborníci v danej oblasti, príjemná uvoľnená atmosféra, praktické cvičenia (prístupy do rôznych nástrojov); ” Vyberáme z feedbackov našich účastníkov