Úvod / Vzdelávanie / Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?
Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?
Môže byť marketingový manažér srdcom vašej spoločnosti?
Na túto tému diskutoval Matej Kolarovský, predseda IAB na februárových Raňajkách s kariérou s odborníkmi na HR.
Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?
Považuje digitál za štandard. Vie kriticky uvažovať. Zhodnotiť či technológia alebo digtálny kanál je vhodný. Vie sa prispôsobiť, digital sa mení každý mesiac.
V digitálnom marketingu je nedostatok kvalitných ľudí. Keď hľadáte markéra, hľadajte parťáka, ktorý robí niečo naviac a najmä – človeka, ktorý sa chce vzdelávať. V IAB sa snažíme vzdelávať v digitále prostredníctvom DIMAQ či IAB Univezity.
Raňajky s Kariérou sú priestorom pre networking a zdieľanie najnovších trendov z oblasti ľudských zdrojov určené pre ľudí z HR. Pravidelne ho organizuje portál Kariera.sk.
O IAB Slovakia
IAB Slovakia – združenie pre internetovú reklamu je najväčším združením pôsobiacim na slovenskom digitálnom trhu.
Aktuálne má 58 členov, ktorými sú najväčší slovenskí vydavatelia, mediálne agentúry, tech platformy, zadávatelia reklamy a ďalší významní hráči pôsobiaci v oblasti internetovej reklamy. Prevádzkuje jednotný nezávislý auditovaný rebríček návštevnosti slovenských internetových médií IABmonitor.