Úvod / Vzdelávanie / Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?

Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?

Môže byť marketingový manažér srdcom vašej spoločnosti?

Na túto tému diskutoval Matej Kolarovský, predseda IAB na februárových Raňajkách s kariérou s odborníkmi na HR.

Čo by mal digitálny marketér v roku 2020 vedieť?
Považuje digitál za štandard. Vie kriticky uvažovať. Zhodnotiť či technológia alebo digtálny kanál je vhodný. Vie sa prispôsobiť, digital sa mení každý mesiac.
V digitálnom marketingu je nedostatok kvalitných ľudí. Keď hľadáte markéra, hľadajte parťáka, ktorý robí niečo naviac a najmä – človeka, ktorý sa chce vzdelávať. V IAB sa snažíme vzdelávať v digitále prostredníctvom DIMAQ či IAB Univezity.

Pozrite si prezentáciu: Marketingový manažér môže byť srdcom vašej spoločnosti

Trošku z atmosféry nájdete vo videu .

Raňajky s Kariérou sú priestorom pre networking a zdieľanie najnovších trendov z oblasti ľudských zdrojov určené pre ľudí z HR. Pravidelne ho organizuje portál Kariera.sk.