Úvod | Tlačové centrum | Novinky | Výstupy z konferencie IAB Leadership Summit v USA

Výstupy z konferencie IAB Leadership Summit v USA

Najnovšie štúdie a analýzy z dielne IAB US, ktoré boli aktuálne zverejnené vo februári 2018 na konferencii IAB Leadership Summit v Kalifornii:

First Annual ‘IAB 250 Powered by Dun & Bradstreet’ List Identifies Key ‘Direct Brands’ Worth Watching
Na základe analýzy eknomických dát a kultúrnych indikátorov (napríklad aj návštevnosti online sídel, obrazu na sociálnych sieťach, zmienky v médiách) bol vypracovaný zoznam 250tich najdôležitejších značiek na americkom trhu, roztriedených do 15 kategórií podľa odvetvia.
Kompletný zoznam bude priebežne  aktualizovaný.

IAB Study Shows Consumer Economy Growth Shifting to ‘Direct Brands’
Kompletná štúdia: The Rise of the 21st Century Brand Economy

IAB ‘Outlook for Data 2018’ Study Shows Ongoing Rise in Spending on Audience Data and Related Solutions in Digital Marketing & Media
Kompletná štúdia: The Outlook for Data 2018: A Snapshot Into the Evolving Role of Audience Insight

Marketers & Publishers Keep Focus on ‘Data Centricity’ With More Than 44% Expecting to Achieve Level of Sophistication by 2019
Kompletná štúdia: The Data-Centric Organization 2018