Úvod / Tlačové centrum / Správy / Súťaž Digital PIE 2022 otvára svoje brány už 3. decembra

Súťaž Digital PIE 2022 otvára svoje brány už 3. decembra

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je tretí rok partnerom súťaže Digital PIE, do ktorej prinieslo aj špeciálne ocenenie Digital Media Solution.

O túto cenu sa môžu uchádzať nielen agentúry ale i prevádzkovatelia médií, technologické či výskumné agentúry ako aj zadávatelia. Stačí, aby prihlásená práca bola z digitálnej branže a mala v sebe prvok inovatívnosti. Zaujímajú nás akékoľvek počiny, ktoré sa vám podarili v roku 2021 a prispeli ste nimi k lepšiemu mediálnemu plánovaniu, k lepším  výsledkom kampaní, k vytvoreniu zaujímavého mediálneho prostredia.

Pre koho?

Vydavatelia môžu prihlasovať svoje nové médiá, služby, aplikácie, nové reklamné formáty. Mediálne agentúry môžu prihlásiť inovatívne reklamné kampane, nástroje, prieskumy, ktorými vylepšili mediálne plánovanie alebo spracovanie a prezentáciu dát. Zadávatelia môžu prihlásiť neštandardné riešenia v oblasti ich reklamných kampaní, obsahového marketingu, aplikácií. Technologické spoločnosti svoje nové produkty, ktoré prispievajú k napredovaniu internetového reklamného trhu.

Minuloročnými víťazmi tejto kategórie sa stali projekty Podmaz.sk zo spolupráce Rádia Expres a PS:Digital a Covid.chat od bot.media.
predchádzajúcich ročníkoch bol ocenený nástroj Influence Power Index agentúry Wavemaker a Testovacie jazdy KIA s INRES SMART bannerom“ agentúr Digiline a NetSuccess. 

Prečo sa prihlásiť?

Ukážete vašim klientom a obchodným partnerom, že stále napredujete. Dáte o sebe a vašich výsledkoch vedieť všetkým na trhu. Súťaž Digital PIE má silnú komunikačnú podporu zo strany organizátorov aj partnerov. Je to renomovaná súťaž pre profesionálov v biznise, ktorá beží už šiesty rok.

Ako sa prihlásiť?

Prihláška je možná cez stránku digitalpie.sk, a registrácie prác začínajú 3.12. Odporúčame využiť skorší dátum, ktorý je spojený aj s nižším registračným poplatkom 99Eur.

Ako sa budú práce posudzovať?

Práce prihlásené do kategórie Digital Media Solution budú posudzované v dvoch kolách. V prvom ich posúdi špecializovaná porota IAB Slovakia, ktorá sa skladá z piatich členov. Tá posúva shortlist kmeňovej porote súťaže Digital PIE a tá následne podľa štatútu súťaže vyberie víťaza.
Tento rok tvoria špecializovanú porotu IAB:

Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB (GroupM)
Jozef Šajdík, predseda Metodickej komisie IAB (Dentsu)
Adam Zavřel, predseda Etickej komisie IAB (Mac TV)
Eva Habajová, zástupca víťaza minulého ročníka (Bauer Media)
Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB

Náš tip na záver

Ak máte pochybnosti, či vaša práca spadá do kategórie Digital Media Solution neváhajte nás kontaktovať. Na Slovensku vzniká veľa pekných aj moderných riešení, žiaľ častokrát sa o nich ani nedozvieme. Tak prezrite foldre za rok 2021 na čom ste pracovali a ak si na položenú otázku či to nejakým spôsobom prospelo k rozvoju digitálnej reklamy a komunikácie odpoviete áno, neváhajte a prihláste váš počin!

Aké práce by sme v súťaži napríklad ocenili?

  • Nový produkt, službu slovenského vydavateľa, ktorý prispel k vyššej návštevnosti média a predaju reklamy?
  • Aplikáciu, ktorá zjednodušila akýmkoľvek spôsobom jej užívateľom život a priniesla pozitívne body značke?
  • Nový nástroj k efektívnejšiemu plánovaniu reklamy?
  • Vytvorili ste e-book ktorý si stiahlo veľa marketérov/uživateľov?
  • Máte technológiu, riešenie na cielenú reklamu bez cookies?:)
  • Podarilo sa vám vytvoriť bezkonkurenčný newsletter, ktorý výrazne zvýšil návštevnoť vášho webu?

Tu nájdete štatút IAB k oceneniu Digital Media Solution.