Najnovší prieskum realizovaný IAB Europe upozornil na nerovnosť medzi víziou a realitou v meraní digitálnych online kampaní.
Aktuálne vydaná správa Digital Brand Advertising and Measurement Report vychádza z výsledkov prieskumu, ktorý bol realizovaný na 650tich respondentoch – spoločností z oblasti digitálnej reklamy figurujúcich na strane nákupu i predaja – z celej Európy.
Tohtoročné zistenia ukazujú, že inzerenti, agentúry a vydavatelia oceňujú potrebu zosúladiť reklamné KPI (Key Performance Indicators – kľúčové parametre výkonnosti) s rastúcimi trendami a požiadavkami digitálneho priemyslu. V prípade posúdenia dosahu reklám, stále existuje medzera medzi tým, aké premenné výkonnosti reklamy by malo digitálne odvetvie sledovať a využívaním týchto metrík v praxi.
Výsledky správy zároveň potvrdili zistenia z predchádzajúceho výskumu, ktorý IAB Europe zrealizovala v roku 2017.
Viac informácií:
Latest IAB Europe research highlights disparity between vision and reality in measurement of digital brand advertising campaigns
Stiahnuť report:
Digital Brand Advertising and Measurement 2018