Úvod / Tlačové centrum / IAB v médiách / Päť dôvodov prečo je čas investovať do vzdelávania v digitálnom marketingu

Päť dôvodov prečo je čas investovať do vzdelávania v digitálnom marketingu

Ak pracujete v marketingovej brandži a rozmýšľate nad profesionálnym rozvojom, dnes už nemôžete vynechať digitálny marketing.

 Prečo?

  1. aktuálne je digitál (po TV) z hľadiska výdavkov druhým najvyužívanejším médiom na promovanie produktov, služieb či samotnej značky. Poskytuje pestré možnosti distribučných kanálov pre umiestnenie komunikácie a veľa zaujímavých formátov reklamy. V Európe výdavky do online reklamy už predbehli televíziu, na Slovensku očakávame, že aj v súvislosti s nedávnymi udalosťami spojenými s koronakrízou budú výdavky do reklamy vo väčšej miere presmerované práve do digitálu;
  2. digitál je najrýchlejšie sa rozvýjajúci mediatyp. Denne pribúdajú nové technológie, zmeny v reklamných systémoch a nastaveniach publisherov, ktoré umožňujú dospieť ku  kvalitnejším výsledkom kampane. Kurz poskytne prehľad všetkých noviniek;
  3. len správne nastavená komunikácia prináša výsledky. Kurz učí ako správne určiť KPIs, akú mediálnu stratégiu použiť na vybranú cieľovú skupinu, aké použiť formáty a kreatívu, ako analyzovať štatistiky kampane, ako a kedy využiť vo svoj prospech obsahový marketing, natívnu reklamu či influencerov. Na kurze nájdete inšpirácie z prípadových štúdií značiek, ktoré vedia z digitálneho marketingu vyťažiť maximum;
  4. ponuky na prácu v digitále podľa odhadov klesať nebudú. Životopis má väčšiu šancu ak v ňom doložíte aj absolvovaný kurz a potvrdenie vedomostí v digitálnom marketingu certifikátom;
  5. komplexné znalosti z digitálneho marketingu sú „must have“ či riešite mediálne plánovanie in-house alebo s vybranou agentúrou. Spolupráca klient – agentúra vyžaduje, aby ste vedeli čo najlepšie špecifikovať svoje ciele ako aj posudzovať výsledky kampane alebo si vybrať v rámci tendra na digitálnu komunikáciu toho najlepšieho. Ak sa rozhodnete vydať cestou vlastného podnikania, digitálu sa nevyhnete a práve zo začiatku môžete ušetriť vlastnými zručnosťami nemalé náklady.

Ak vás tieto dôvody oslovili,  siahnite po kurze, ktorý je ukončený akreditovaným certifikátom a vedený odborníkmi zo slovenskej digitálnej brandže, ktorí realizujú kampane pre široké spektrum klientov vrátane tých najväčších korporátnych značiek.  Lektori z agentúr s medzinárodným zázemím majú k dispozícii štúdie a know-how z viacerých trhov, nielen nášho. Skúsenosti s riešením mnohých mediálnych kampaní im dáva znalosť  kedy, čo a ako funguje v mediálnom plánovaní.

Takýmto vzdelávaním je DIMAQ Akadémia určená pre marketérov so základnými znalosťami v oblasti digitálneho marketingu (nie pre nováčikov). Jesenná edícia začína 23.9.2020. Ostrieľanejší odborníci s viac ročnou praxou sa môžu na absolvovanie skúšky pripraviť prostredníctvom 1-dňového DIMAQ Rýchlokurzu.

Certifikát je akreditovaný medzinárodným združením IAB Europe.

Pozrite si video z jarnej DIMAQ Akadémie: