Úvod / Tlačové centrum / Správy / Kto zasadne v špecializovanej porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution?

Kto zasadne v špecializovanej porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution?

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je štvrtý rok partnerom súťaže Digital PIE,

Cieľom súťaže Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku za uplynulý rok. IAB je odborným garantom jednej z kategórií – špeciálneho ocenenia Digital Media Solution. Jeho úlohou je zviditeľnenie inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu. Charakteristika projektov ašpirujúcich na ocenenie by sa dala vystihnúť slovom “inovatívnosť”.

O udeľovaní cien v jednotlivých kategóriách Digital PIE rozhodujú dve poroty – Špecializovaná porota, ktorá vytvorí úvodnú selekciu prác v jednotlivých kategóriách a Kmeňová porota, ktorá volí víťazov.  V tej IAB zastupuje tento rok Jozef Šajdík z agentúry Dentsu.

Kto tvorí v špecializovanú porotu IAB Slovakia?

Tento rok v IAB porote zasadnú zástupci agentúr Dentsu Slovakia a GroupM a médiá budú zastúpené TV JOJ a Bauer Media.

Jozef Šajdík, predseda Metodickej komisie IAB, Dentsu Slovakia
Má viac ako 15 ročnú prax v mediálnom prostredí v rôznych odvetviach (TV, rádio, reklama) a posledných 7 rokov sa aktívne venuje oblasti digitálneho marketingu v mediálnej agentúre Dentsu Slovakia. Prešiel rôznymi pozíciami a aktuálne zodpovedá za tím zabezpečujúci programatický nákup a má na starosť aj rozvoj a využitie digitálnych technológií. Pôsobí ako tréner v rámci DIMAQ Akadémie pre modul „Mobilný marketing“ a zároveň vedie Metodickú komisiu IAB Slovakia, v ktorej kompetencii sú zmeny a kontrola auditovaného merania výskumu návštevnosti IABmonitor.
LinkedIn.

Adam Zavřel,  predseda Etickej komisie IAB, vedúci online spravodajstva TV JOJ
Je moderátorom, redaktorom TV JOJ a šéfredaktorom online spravodajstva, predseda Etickej komisie IAB  a zakladateľ a šéfredaktor portálu Europskenoviny.sk. Pravidelne informuje z Bruselu a Štrasburgu o dianí v Európskom parlamente. Vedie tiež kampane na sociálnych sieťach pre známe kapely, vydavateľstvá a veľké eventy.

Eva Habajová, Senior Digital Sales Manager; BAUER MEDIA 
Od roku 2013 som pracovala na obchodnom oddeleni Radia Expres na pozicii Account managera pre komunikaciu a spolupracu s medialnymi a reklamnymi agenturami. Zaoberala som sa predovsetkym predajom reklamneho priestoru vo vysielani Radia Expres, ale z casti som v spolupraci s kolegami z Digital oddelenia obsiahla aj jeho online priestor. Po vyse 8 rokoch na tejto pozicii, kde som nadobudla cenne skusenosti v oblasti komunikacie, obchodu a marketingu, som po zluceni Radii Expres, radia Europa 2 a Jemne pod jednu spolocnost BAUER MEDIA Slovakia, presla na poziciu Senior Digital Sales Managera a momentalne zastresujem predaj medialneho priestoru na weboch, ako aj priamy a programaticky predaj digital audia na streamoch tychto radii a na podcastovej platforme Podmaz.sk.

Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB, GroupM 
Matej sa s online marketingom prvýkrát stretol pred jedenástimi rokmi, kedy rozvíjal biznis Etargetu na viacerých európskych trhoch. Neskôr sa začal zaoberať programatickým nákupom na Slovensku. Aktuálne už piaty rok úspešne vedie digitálny tím v GroupM Slovakia, kde je zodpovedný hlavne za nasadenie najnovších technológií v online marketingu. Súčasne sa venuje vedeniu výkonnostnej online agentúry H1 Slovakia. Od roku 2019 vedie Správnu radu združenia IAB Slovakia.
LinkedIn.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB Slovakia
Daša viac ako 6 rokov manažuje združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré aktuálne združuje 50 členov zo sveta najväčších vydavateľov slovenských online médií, mediálnych agentúr a technologických firiem. Svoju online kariéru začala na prvom slovenskom portáli Zoznam.sk na pozícii obchodnej manažérky. Pracovala aj v prostredí digitálnej mediálnej agentúry M.I.B. a vydavateľstva Ringier Axel Springer, zastrešovala tiež menšie internetové projekty.
LinkedIn.

Digital PIE je unikátna súťaž digitálneho marketingu na Slovensku, organizovaná Asociáciou digitálnych marketinových agentúr ADMA v spolupráci so združením TheMarketers a IAB Slovakia. Najlepšie online kampane, ktoré obleteli slovenský internet minulý rok budú slávnostne vyhlásené 11. marca 2022.