Úvod / Tlačové centrum / Správy / Kto je v porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution v DigitalPIE?

Kto je v porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution v DigitalPIE?

V januári odštartoval 5. ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE 2021, v rámci ktorej IAB prináša kategóriu Digital Media Solution. Online médiá, zadávatelia reklamy, mediálne a výskumné agentúry mali možnosť prihlásiť  svoje inovatívne riešenia v oblasti digitálnych médií, plánovania reklamy a výskumu do 7. februára 2021.

Prihlásené práce v kategórii Digital Media Solution budú hodnotené vo februári v dvoch kolách. Najskôr ich posúdi špecializovaná porota IAB, ktorá vytvorí shortlist pre kmeňovú porotu Digital PIE. V tej bude IAB zastupovať Ján Šácha, CEO agentúry Digiline.

Do aktuálneho ročníka Digital PIE a jeho všetkých kategórií prihlásilo 35 agentúr 105 prác.  Najlepšie online kampane, ktoré obleteli slovenský internet minulý rok budú slávnostne vyhlásené 11. marca 2021. 

Pozrite si príklady víťazných prác Digital Media Solution minulého roka z dielne agentúr Wavemaker, Digiline a NetSuccess.

Kto tvorí v špecializovanú porotu IAB Slovakia?

Tento rok v IAB porote zasadnú zástupci agentúr Digiline, GroupM, Crimtan SK, Dentsu Slovakia a IAB.

Ján Šácha, CEO Digiline
Do pracovného kolotoča marketingu a riadenia projektov vstúpil v roku 2007. Začínal ako account executive v reklamnej agentúre. Potom sa vrátil k športu a počas štúdia pôsobil ako generálny sekretár zväzu vodného slalomu. Spoluorganizoval Majstrovstvá sveta 2011. Zabezpečoval prevádzku slovenskej expozície na svetovej výstave EXPO Milano 2015. Ostatnú časť jeho kariéry už ovládli čísla a kampane. Z mediálnej agentúry do sveta automatizácie marketingu v Exponea, a potom až do vedenia agentúry Digiline. “Som obdivovateľ múdrosti a rád sa pozerám na krásu akéhokoľvek druhu.”
LinkedIn.

Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB, GroupM 
Matej sa s online marketingom prvýkrát stretol pred jedenástimi rokmi, kedy rozvíjal biznis Etargetu na viacerých európskych trhoch. Neskôr sa začal zaoberať programatickým nákupom na Slovensku. Aktuálne už piaty rok úspešne vedie digitálny tím v GroupM Slovakia, kde je zodpovedný hlavne za nasadenie najnovších technológií v online marketingu. Súčasne sa venuje vedeniu výkonnostnej online agentúry H1 Slovakia. Od roku 2019 vedie Správnu radu združenia IAB Slovakia.
LinkedIn.

Jozef Šajdík, predseda Metodickej komisie IAB, Dentsu Slovakia
Počas svojho viac ako 9-ročného pôsobenia v mediálnej agentúre sa stretol s mnohými výzvami a príležitosťami, ktoré mediálny svet prináša. Na začiatku sa venoval televíznemu nákupu reklamy a neskôr digitálnym médiám. Aktuálne sa venuje programatickému nákupu médií a príprave digitálnych stratégií pre rôznych domácich aj zahraničných klientov v rámci svojho pôsobenia v mediálnej agentúre Dentsu Slovakia. Zároveň vedie Metodickú komisiu IAB, v ktorej kompetencii sú zmeny a kontrola auditovaného merania výskumu návštevnosti IABmonitor.
LinkedIn.

Tomáš Horváth, Crimtan SK
Po viac ako 12 rokoch skúseností v marketingu a komunikácii sa v r. 2011 Tomáš rozhodol ísť digitálnou cestou. Vyvíjal a vykonával množstvo PR a komunikačných stratégií pre korporátnych aj privátnych klientov. Jeho vášňou sú eventy a sociálne médiá.
LinkedIn.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB Slovakia
Daša viac ako 5 rokov manažuje združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré aktuálne združuje 50 členov zo sveta najväčších vydavateľov slovenských online médií, mediálnych agentúr a technologických firiem. Svoju online kariéru začala na prvom slovenskom portáli Zoznam.sk na pozícii obchodnej manažérky. Pracovala aj v prostredí digitálnej mediálnej agentúry M.I.B. a vydavateľstva Ringier Axel Springer, zastrešovala tiež menšie internetové projekty.
LinkedIn.

Digital PIE je unikátna súťaž digitálneho marketingu na Slovensku, organizovaná Asociáciou digitálnych marketinových agentúr ADMA v spolupráci so združením TheMarketers a IAB Slovakia.