Úvod / Tlačové centrum / IABnewsletter / IABnews: Návštevnosť podľa IABmonitoru: Top trojka publisherov rástla I Dôveryhodnosť médií podľa Reuters Institut I RULEZZ: Ready for new marketing? I Rekordná pokuta pre Google

IABnews: Návštevnosť podľa IABmonitoru: Top trojka publisherov rástla I Dôveryhodnosť médií podľa Reuters Institut I RULEZZ: Ready for new marketing? I Rekordná pokuta pre Google

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online.
Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách zo 12. – 16. 7. 2021. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a v online reklame. Aktuálne sa dozviete:

_Návštevnosť webov podľa IABmonitoru: Top trojka publisherov medziročne rástla
_Hospodárskym novinám a Aktualitám sa v rebríčku dôveryhodnosti darí. Z televízií vedie TA3
_Francúzsko dalo Googlu rekordnú pokutu pol miliardy eur za nedodržiavanie zmlúv s médiami
_Marketing RULEZZ tento rok s heslom “Ready for NEW MARKETING?”
_Súhrn udalostí v slovenských médiách za uplnyulé tri mesiace
_V Nórsku budú musieť influenceri označiť retušované fotky, inak im hrozí trest 
_Nové články a rozhovory od Denník N, Dentsu, Digiline, Effectix a Levosphere, Minsdshare, Content agency

Čítať viac: bit.ly/IABnews29

Prihlásiť sa na odber pondelkového týždenníka o digital novinkách IABnews: bit.ly/IABNewsletter

unsplash-1