Úvod / Tlačové centrum / Správy / IAB na Marketing Rulezz 2021: Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

IAB na Marketing Rulezz 2021: Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

Najväčšie slovenské digitálne združenie nesmie chýbať na najnavštevovanejšej konferencii o trendoch v marketingu, reklame a digitálnom svete. Aj preto je  IAB Slovakia už po štvrtýkrát spoluorganizátorom a odborným garantom Marketing RULEZZ. V novembri tak budeme mať v Starej tržnici zastúpenie na odborných workshopoch aj v chillout zóne. Tento rok  sa spíkri budú pýtať: Ready for new marketing?

Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

Na Rulezz každoročne prinášame samostatný IAB blok prednášok. Tento ročník budeme hľadať odpovede na to, či sa stane online najsilnejším mediatypom na Slovensku. Po rokoch sa trh slovenskej online reklamy dočkal dvojciferného rastu  – za prvý polrok 2021 vzrástol až o 28%. A podľa očakávaní agentúr bude ešte lepšie. Ako bude vyzerať rozloženie reklamných výdavkov zadávateľov do jednotlivých mediatypov tento a budúci rok? Aký je ich potenciál zásahu a priemerná cena za oslovenie zákazníkov? Siahne si digitál na najvyššiu pozíciu? Čo bude „drivermi“ ďalšieho rastu a na čo sa musíme v najbližšej dobe v online pripraviť?

Na tieto a ďalšie témy sa nahlas s nami zamyslia Matej Kolarovský z agentúry GroupM, Ján Šácha z Digiline, Juraj Janošovský z MediaCom a Jana Malaga z Content agency. Príďte si ich vypočuť. Nájdete nás v sále Workshopy 1, začíname o 15:30. 

Program:

Čo budú top online reklamné formáty a nové príležitosti pre 2022?
Matej Kolarovský sa pozrie na to, na ktoré reklamné formáty by zadávatelia mali upriamiť svoju pozornosť a prečo. Čo budú driveri rastu online trhu?

Online má našliapnuté na kráľovskú pozíciu v rámci mediálneho plánovania.
Televízie boli už v septembri beznádejne vypredané. Zmena zákazníckeho správania ako aj posilnenie online nákupov výrazne navýšili rozpočty mnohých zadávateľov. Príďte si pozrieť prednášku Jána Šáchu z Digiline, ktorú pripravil spolu s dátami objemovo najsilnejšej mediálnej agentúry Unimedia. Pozrie sa na aktuálne a budúce rozloženie výdavkov do mediatypov, ich výkon a možný zásah a zamyslí sa nad potenciálom a očakávaniami online segmentu.

Pandémia priniesla pre mnohé značky urgentnú potrebu revitalizácie ich online kanálov. Mnohé sa rozhodli pre direct-to-consumer (D2C) predaj.
Juraj Janošovský z MediaCom dá do pozornosti dôležitosť práce so zákazníkom, narastajúcu rolu e-commerce ako súčasť zákazníckej cesty, úlohu a dôležitosť práce s 1st party dátami a prinesie zopár úvah, čo D2C znamená v širšom kontexte značky.
Direct-to-consumer predaj umožňuje výrazne lepší manažment skúsenosti zákazníka a obohacuje 1st party dáta. V neposlednom rade to prináša aj oveľa väčšiu flexibilitu značke a to na viacerých úrovniach. Marketplaces nezdieľajú príliš veľa informácií, a pri čoraz väčšom dôraze na súkromie užívateľov, odstránenie 3rd party cookies a podobne sa nemôžeme značkám diviť, že idú touto cestou. Vonkoncom to nie je len pozitívny zážitok, profit margin je pod tlakom vďaka tzv. distribučnej dani a vyladenie procesu pre pozitívnu zákaznícku skúsenosť si vyžaduje často zmenu štruktúr v organizácii (nielen marketingových tímov).

Ktorý influencer sa viac opláca? Mechanika ako si to zadávateľ prepočíta.
Influencer marketing si bude čoraz viac získavať pozornosť zadávateľov. Jana Malaga z Content Agency sa pozrie na zrealizované kampane s influencermi cez optiku čísel, reportov a vyhodnotenia.

Čo nás ešte čaká na Rulezz tento rok?

Headlinerom a najväčším ťahúňom programu bude Roger Dooley, jeden z najlepších neuromarketérov sveta, autor kníh Brainfluence a Friction, populárneho blogu Neuromarketing, stĺpčekov pre Forbes.com a popularizátor efektívneho marketingu založenom na znalostiach funkcií mozgu.
Okrem neho budete mať možnosť vidieť  a počuť viac ako 40 domácich a zahraničných spíkrov, 3 sály plné obsahu a takmer 30 prednášok a workshopov. Rulezz môžete tento rok navštíviť  osobne v Starej tržnici alebo ich sledovať prostredníctvom livestreamu.

Počet fyzických miest na konferencii je obmedzený, preto neváhajte a zarezervujte si svoj lístok čím skôr. Kúpou lístka vôbec nič neriskujete, v prípade nepriaznivej situácie vám vrátime peniaze alebo fyzický vstup zameníme za livestream pre celú firmu!   

Dajte si kávu s IAB

V septembri 2020 digitálne združenie IAB oslávilo 15 rokov svojho pôsobia a aktuálne má 55 členov. V IAB tvoríme priestor pre networking a spájame slovenský online – vydavateľov, mediálne agentúry, tech platformy a zadávateľov reklamy. A práve ľudia z nich sú návštevníkmi Rulezz. Naposledy sme pre všetkých mali pripravené digitálne selfiecino, a tento rok takisto niečo pripravujeme, nechajte sa prekvapiť.  

Ponuka pre členov IAB

Kúpte si lístok do 15.10.2021 (voľné sedenie alebo VIP stôl) a k prvej vstupenke vám prihodíme jeden individuálny livestream navyše pre vášho hosťa úplne zadarmo. Viac informácií už naši členovia dostali v newslettri. Absolventi DIMAQ zároveň účasťou na Rulezz získavajú 10 bodov do recertifikácie

Program Digital RULEZZ 2021 – Ready for New Marketing?
Vstupenky.