Úvod | Tlačové centrum | Tlačové správy | Druhý ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE spustený!

Druhý ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE spustený!

 

DigitalPie2018_banner

Bratislava, 16. január 2018

Po úspechu prvého ročníku súťaže Digital PIE sa znova otvára príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác z digitálneho marketingu za rok 2017 v jednej z troch kategórií.

Za súťažou stojí opäť Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Novým partnerom sa stalo združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské médiá.

Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.).

Digital PIE má rovnako ako v minulom ročníku celkovo tri kategórie. Porota bude posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. „Veľká porota“ bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a bude rozhodovať o postupe prác na shortlist. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

„Kmeňová porota“ bude mať tento rok až 14 členov a tvoria ju odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu – z agentúr, médií, zadávateľov reklamy a nového partnera súťaže združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Jeden porotca sa do Kmeňovej poroty dostane žrebovaním z Veľkej poroty. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE.

Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční 2. marca 2018 v unikátnych priestoroch MLYNICE, lístky na galavečer budú v predaji v najbližších dňoch.

„Prvý ročník Digital PIE prekonal naše očakávania z hľadiska počtu prihlásených prác, ale aj celkového záujmu o súťaž. Digitálny trh naďalej progresívne rastie a preto dúfam, že spolu s ním porastie aj kvalita prihlasených prác a samozrejme samotná účasť na súťaži.“ prezident ADMA Pavol Kubán.

„Ak sa podarí nadviazať na vydarený uplynulý ročník súťaže, bude to dobrá správa pre celý trh digitálneho marketingu. V tomto biznise je totiž mimoriadne dôležité zachytiť zmeny, ktorými prechádza celý marketing i marketingová komunikácia. A efektívne na ne reagovať. Aj preto má súťaž Digital PIE svoje opodstatnenie a je ju potrebné vnímať ako prejav identity trhu digitálneho marketingu v tejto dobe. Lebo časy sa menia,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz

Do druhého ročníka súťaže sa môžu prihlásiť práce, ktoré vytvorili slovenské subjekty v rokoch 2017. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

Poplatky za prihlasovanie prác pre rok 2018 sú:

  • pre práce prihlásené od 2. januára do 19. januára (129 € – nečlenovia ADMA, 99 € členovia ADMA a IAB)
  • pre práce prihlásené od 20. januára do 26. januára (149 € – nečlenovia ADMA,   99 € členovia ADMA a IAB)
  • pre práce prihlásené po 26. januári (169 € – nečlenovia ADMA, 129 € členovia ADMA a IAB)

Prihlasovať práce je možné do 2. februára 2018. Shortlisty budú na stránke zverejnené v priebehu februára.