Úvod | Tlačové centrum | Tlačové správy | Druhý ročník Festivalu natívnej reklamy prinesie zahraničných spíkrov a najnovšie trendy v digitálnom marketingu

Druhý ročník Festivalu natívnej reklamy prinesie zahraničných spíkrov a najnovšie trendy v digitálnom marketingu

Festival_nativnej_reklamy_2018_FCB

30. apríl 2018, Bratislava  

Po roku opäť združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia spája slovenský online a prináša Festival natívnej reklamy pre ľudí z branže, ktorých zaujíma formát natívnej  reklamy. Už 30. mája sa v KC Dunaj podelia takmer dve desiatky slovenských aj zahraničných spíkrov, ktorí žijú online reklamou, o svoje skúsenosti s tvorbou natívneho obsahu.

Druhý ročník Festivalu natívnej reklamy prinesie celodenný formát, domácich aj zahraničných spíkrov, najnovšie trendy, mnoho case studies a ukážok natívu od rešpektovaných firiem, viac času na networking a neformálne stretnutia s ľuďmi z online brandže podčiarknuté jarnou atmosférou KC Dunaj.

Medzi rečníkmi nájdete mená z popredných slovenských online médií, mediálnych agentúr a takisto značiek, zadávateľov reklamy. Priestor dostanú tiež spíkri zo Škandinávie a premiéru bude mať  „Obsah, ktorý ľudia milujú“, zbrusu nová príručka obsahového marketingu a natívnej reklamy.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka združenia: „Myslím si, že tohtoročné vyskladanie obsahovej štruktúry festivalu sa naozaj podarilo. Po minuloročnom festivale, ktorý bol pre účastníkov úvodom do problematiky natívnej reklamy, sú tento rok prednášky zamerané na viac špecifické témy a dajú odpovede ako si udržať vybudovanú komunitu, aké sú skúsenosti s prinášaním reálnych zákazníkov, ale aj akým chybám sa vyhnúť pri realizácii natívnych kampaní. Účastníci nájdu množstvo inšpirácie ohľadne tvorby a nových prístupov k tvorbe obsahu, ktorý naozaj funguje.“

Príďte zažiť najväčší event o natívnej reklame. Budujte si vzťahy so svojimi klientmi cez kvalitný online obsah.

Dátum: 30. 5. 2018 (streda)
Registrácia: 8:00 hod.
Vstupenky: event.iabslovakia.sk
Aktuality festivalu

Partnerom festivalu je mediálna agentúra Universal McCann, ktorá poskytuje svojim klientom nielen mediálne, ale aj kreatívne a produkčné služby a pravidelne realizuje natívne kampane pre svojich klientov.

Mediálnymi partnermi sú Stratégie, Sketcher, Strossle, Zoznam.skŽivé.sk