Úvod / Tlačové centrum / Správy / DigitalPIE za digitálny počin roku v kategórii Digital Media Solution získali agentúry Wavemaker a tandem agentúr Digiline & NetSuccess

DigitalPIE za digitálny počin roku v kategórii Digital Media Solution získali agentúry Wavemaker a tandem agentúr Digiline & NetSuccess

Ceny DigitalPIE za rok 2019 sú rozdané a najväčšia súťaž digitálnych prác na Slovensku má nových víťazov v kategóriách Performance, Idea, Execution. Po prvý krát bolo tento rok udelené aj ocenenie za digitálny počin roku – Digital Media Solution powered by IAB Slovakia.

Nové ocenenie si dalo za úlohu zviditeľniť popri kreatívnych digitálnych agentúrach aj ostatné subjekty slovenského digitálneho sveta (prevádzkovateľov médií, mediálne a výskumné agentúry, či zadávateľov reklamy), ktoré priniesli inovatívne a prospešné riešenia z digitálnej mediálnej alebo technologickej oblasti.

Cenu Digital Media Solution si na slávnostnom galavečeri 6. marca prebrali hneď tri agentúry:

1/ Agentúra Wavemaker za „Influence Power Index“ (IPI) a jeho využitie v kampani NIVEA pre klienta Beiersdorf. Nástroj IPI prostredníctvom dát pomáha pri výbere influencerov – benchmarkovaním ich výkonu a hodnotovej spojitosti so značkou. Výsledkom kampane bolo CPT porovnateľné s displayovými bannermi.
Case study: youtu.be/ih3hfNNPmA8

foto: DigitalPIE / ADMA

2/ Tandem agentúr Digiline & NetSuccess za „Testovacie jazdy KIA s INRES SMART bannerom“ pre klienta Kia Motors Slovakia. Vďaka využitiu moderných inteligentných technológií zvýšili konverzný pomer v  porovnaní s inými výkonnostnými formátmi – dosiahli až o 245% vyššiu mieru konverzie ako s Google Search.
Case study: youtu.be/hg3a49FpZO8
Za túto prácu zároveň dostali DigitalPIE v kategórii Performance.

foto: DigitalPIE / ADMA

Svoje práce do kategórie Digital Media Solution prihlásilo 12 agentúr, médií a zadávateľov reklamy. Z prihlásených vybrala špecializovaná porota IAB štyri do užšieho výberu. Ten posunula kmeňovej porote súťaže DigitalPIE. Tento rok IAB porotu tvorili zástupci GroupM, Omnicom Media Group, Dentsu Aegis Network, TV JOJ a IAB.

porota IAB

Postupujúce práce vybrané porotou IAB:

  1. Baumit kalkulátor – agentúra NetSuccess, klient Baumit
  2. Influence power index – agentúra Wavemaker, klient Beiersdorf
  3. Testovacie jazdy KIA a INRES Smart banner – agentúra NetSuccess a Digiline, klient Kia Motors Slovakia
  4. Zlatý Bažant Hurban Legend dynamické bannery – agentúra Redstar (Dentsu Aegis Network), kreatívna agentúra: Wiktor Leo Burnett, klient Zlatý Bažant (Heineken Slovensko)

Kmeňová porota DigitalPIE sa rozhodla posunúť medzi užšie nominácie – tzv. Digital Nominees – dvoch z nich: Influence power index a Testovacie jazdy Kia a INRES Smart banner. Obaja nominovaní sa stali zároveň potom víťazmi.

Okrem toho bola v súťaži udelená Digital Special Award, ocenenie za výnimočný prínos v digitálnom marketingu, ktorú si odnieslo Sme.sk vydavateľstva Petit Press.

Všetkým oceneným gratulujeme!

foto: DigitalPIE / ADMA

Spolu sa do aktuálneho ročníka Digital PIE prihlásilo 44 agentúr so 147 prácami.  Najlepšie kampane, ktoré obleteli slovenský internet minulý rok a vyslúžili si digitálne koláče v ďalších kategóriách si môžete pozrieť na stránke ADMA.

Možno práve teraz dokončujete alebo už skúšate inovatívne riešenie v oblasti digitálnej reklamy ako napríklad nový reklamný formát, médium, aplikáciu, výskum, nezabudnite dať o nich vedieť slovenskému onlinu. Šanca je opať budúci rok prihlásením sa do kategórie Digital Media Solution v súťaži DigitalPIE.