V januári bolo valným zhromaždením zvolené nové vedenie združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Staronovým predsedom sa stal Matej Kolarovský z GroupM, ktorý povedie tím správnej rady. V ňom sú…
Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách z 16. – 20. 1. 2023. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a v…
V januári budeme na IABbudíčku, našej tradičnej diskusii pri raňajkách diskutovať na tému Programmatic 2023: Nové príležitosti. Ako predvoj k téme uvádzame aktuálny rozhovor s Michaelom Štádlerom, Country managerom spoločnosti Adform…
Významne sme podporili etické správanie v slovenskom online. Spustili sme Kódex influencer marketingu, ku ktorému sa prihlásilo už 54 signatárov, medzi nimi mnohí influenceri a veľké značky ako Telekom, Orange, ZSE,…
Súťaž digitálneho marketingu Digital PIE aj tento rok v apríli ocení pomyselným kusom digitálneho koláča najlepšie digitálne kamplane a online projekty uplynulého roku. Združenie pre internetovú reklamu IAB už tradične udelí…
Počet členov v IAB Slovakia, združení pre internetovú reklamu každým rokom rastie. V 2022 sa k nemu pridalo 5 nových spoločností, ktoré sú prevažne z agentúrneho alebo technologického prostredia. S riaditeľkou združenia Dašou Karpelovou sa…
V júni vstúpil do platnosti nový Kódex preberania obsahu na internete. Kódex stanovuje etické pravidlá pri práci s obsahom v online prostredí a je záväzným pre všetky médiá, ktoré merajú svoju online…
Bratislava, 6. septembra 2022: V medziročnom porovnaní s prvým polrokom 2021 výdavky do online reklamy zaznamenali 10% rast. K celkovému rastu v prvom polroku 2022 najviac prispeli reklamné formáty: „riadková inzercia“ (+26%), „vyhľadávanie“ (+10%)…
Minulý rok trh s digitálnou reklamou v Európe rástol o 30,5% a dosiahol 92 miliardy Eur. Audio reklama stúpla o 50,2% naprieč krajinami. Najväčšie európske digitálne združenie IAB Europe zverejnilo štúdiu…
Na júnovom IAB budíčku sme sa rozprávali v kruhu marketérov na tému reklamy bez cookies. Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni…