Úvod / Tlačové centrum
Matej Kolarovský: Programatik na Slovensku rastie, za Českom ešte zaostáva

Programaticky sa minulý rok na Slovensku obchodovala digitálna reklama za takmer 13,3 mil. Eur. IAB Slovakia vidí priestor vo vzdelávaní trhu. Aká je situácia programatiku na Slovensku dnes? Keď sa…

IABnews: Programatik na Slovensku rastie II Pokles inzercie kompenzuje online a šetrenie. Ako sa vlani darilo vydavateľstvám II Blogy na aktuálne digital témy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Prečítajte si aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z  12. – 16. 8. 2019, v ktorých sa dozviete aj…

Definitívny koniec vykrádania obsahu na webe? IAB chce poupratovať v slovenskom online priestore

Autorka: Katarína Hrnčárová Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia stanovilo pravidlá preberania obsahu na webe aj so sankciami. Ako sa dotknú médií, hovorí predseda Etickej komisie Adam Zavřel. Na konci…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Európsky digitálny trh v roku 2018 prekročil 55 miliárd Eur

Varšava, 4. júna 2019 Digitálna reklama v Európe vzrástla v roku 2018 o 13,9 % na hodnotu 55,1 mld.€ podporovaná najmä silným rastom investícií do  videa, mobilnej reklamy a sociálnych…

Slovenské médiá majú nové etické pravidlá. Zabránia kradnutiu obsahu

Autor: Martin Hodás Previnilci môžu prísť o dáta dôležité pri predaji inzercie. Združenie slovenských prevádzkovateľov webov IAB Slovakia potvrdilo zmenu svojho Kódexu preberania obsahu na internete. Nové znenie, ktoré má zabezpečiť…

Aktualizovaný Kódex preberania obsahu na internete nastavuje prísnejšie pravidlá pri práci s online obsahom

Bratislava, 3. jún 2019 Na konci mája  bol oficiálne prijatý do platnosti upravený Kódex preberania obsahu na internete, dokument z dielne združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktorý nastavuje pravidlá korektného…

Peniaze do digitálnej audioreklamy neprídu, keď im nevytvoríme podmienky

Autor: Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia Preferencie používateľského správania, ktoré čoraz viac, najmä u mladšej generácie, smerujú k obsahu „on demand“, jednoznačne audio formátom nahrávajú. Na Slovensku sa vytvoril…

Zmeny v metodike IABmonitor: Slovenské weby sa od apríla merajú po novom

Autorka: Katarína Hrnčárová Článok bol uverejnený v tlačenej verzii mesačníka Stratégie a na portáli o médiach, reklame a marketingu Stratégie.sk 20. mája 2019.

IAB Slovakia na Profesia Days v Žiline: Prečo pracovať v digitále?

Lebo jeto super biznis! Keďže v digitálnom marketingu je stále nedostatok kvalitných ľudí, IAB Slovakia prichádza s ďalším aktívnym riešením. V rámci veľtrhu práce Profesia Days, ktorý sa koná už…

Od 1.4.2019 dochádza k viacerým zmenám v jedinom auditovanom výskume návštevnosti slovenských médií IABmonitor

Bratislava, 2. 4. 2019 Doterajší výskum AIMmonitor prechádza od 1. 4. 2019 pod aktualizovanú metodiku gemiusOverNight. S aktualizáciou metodiky dochádza aj k zmene názvu merania na IABmonitor, zmene domény s verejne prístupnými…