Úvod / Tlačové centrum
IAB na Marketing Rulezz 2021: Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

Najväčšie slovenské digitálne združenie nesmie chýbať na najnavštevovanejšej konferencii o trendoch v marketingu, reklame a digitálnom svete. Aj preto je  IAB Slovakia už po štvrtýkrát spoluorganizátorom a odborným garantom Marketing RULEZZ. V novembri…

IABnews: Ktorým webom sa darilo v septembri v návštevnosti? I Top osobnosti dekády I Študenti úspešne absolvovali DIMAQ Akadémiu

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách zo 4. – 8. 10. 2021. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…

Novým členom združenia pre internetovú reklamu IAB je spoločnosť MARKETERS – vydavateľ portálu Marketeris

Už 55tym členom digitálneho združenia IAB sa stala v septembri spoločnosť MARKETERS, ktorá stojí za rôznorodými projektami na poli slovenského marketingu. Je vydavateľom informačnej platformy Marketeris.sk, pravidelnej ročenky Marketing & Digital…

IAB budíček o Social Display – pozrite si videozáznam

Social Display – nová príležitosť pre mediálne plánovanie IAB budíček, obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu. Ak ste ju nestihli v piamom prenose,…

V prvom polroku 2021 výdavky do online reklamy na slovenskom trhu rástli o 28%

Bratislava, 21.9.2021: V prvom polroku 2021 zadávatelia reklamy preinvestovali do reklamy na slovenskom online trhu 79 miliónov Eur.    Medziročný vývoj výdavkov do reklamy Prvý polrok online reklamných výdavkov skončil s dvojciferným rastom,…

Jesenná DIMAQ Akadémia je pripravená – rezervuj si miesto

Prečítajte si novinky, ktoré pre vás chystáme v tejto edícii ako aj dôvody, prečo si doplniť vedomosti v online marketingu práve s nami. DIMAQ Akadémia je jediný ucelený vzdelávací kurz…

Nová posila v našom tíme: Emese Matušková Vargová je od júna zodpovedná za exekutívnu činnosť Etickej komisie IAB

Náš tím začiatkom júna doplnila nová posila Emese Matušková Vargová, familiárne len Emi. Žiadny strach, naša obľúbená kolegyňa Katka Chomová nikam neodchádza, naďalej ostáva v našom tíme. Jej pracovná náplň sa…

IAB budíček o programmatic reklame – pozrite si videozáznam

Programmatic reklama: Ako z nej dokážu slovenské médiá vyťažiť viac a agentúry jej nákup zefektívniť? IAB budíček, obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu….

Objavte všetky možnosti IABmonitoru – pozrite si videozáznam praktického workshopu

IABmonitor  je jediné auditované meranie návštevnosti online médií na Slovensku.  Pozrite si video záznam z praktického workshopu o dátach a možnostiach, ktoré ponúka.  Prevádzkujete online médium či portál a chcete…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark 2020: Európska digitálna reklama rástla v roku 2020 aj napriek pandémii

Brusel, 25. mája 2021 Napriek pandémii minulý rok trh s digitálnou reklamou v Európe rástol o 6,3% a dosiahol 69,4 miliardy Eur. Pozitívny rast výdavkov prichádza po roku plnom výziev spojených…