Úvod | Tlačové centrum
Výstupy z konferencie IAB Leadership Summit v USA

Najnovšie štúdie a analýzy z dielne IAB US, ktoré boli aktuálne zverejnené vo februári 2018 na konferencii IAB Leadership Summit v Kalifornii: First Annual ‘IAB 250 Powered by Dun &…

V roku 2018 povedie združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia Miroslav Pagáč

Bratislava, 12. február 2018 Vo februárovom hlasovaní rozhodla Správna rada IAB Slovakia o novom predsedovi, ktorým sa stal Miroslav Pagáč z agentúry Zenith. Na tejto pozícii nahradil Michala Žatkuliaka, ktorý v januári ohlásil odchod…

IAB Slovakia ocení v súťaži Digital PIE 2018 po prvýkrát prácu slovenských online médií

Vzhľadom na svoje základné úlohy a vízie sa združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia rozhodlo prispieť k podpore slovenského online trhu a internetovej reklamy prostredníctvom partnerstva  na súťaži Digital Pie, v…

Druhý ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE spustený!

  Bratislava, 16. január 2018 Po úspechu prvého ročníku súťaže Digital PIE sa znova otvára príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác z digitálneho marketingu za rok 2017 v jednej z troch kategórií….

Koalícia pre lepšie reklamy predstavila nový Program pre lepšiu skúsenosť užívateľov so zobrazovaním online reklamy

18. december 2017 Koalícia pre lepšie reklamy (Coalition for Better Ads) ohlásila, že v januári 2018 vydá program pre lepšiu skúsenosť užívateľov so zobrazovaním online reklamy – Better Ads Experience Program. Program je dobrovoľnou…

IAB Europe predstavuje nový projekt, ktorý má riešiť získanie súhlasu v súlade s GDPR naprieč celým online ekosystémom

IAB Europe predstavila v novembri 2017 na EDAA Summite v Londýne nový technický štandard, ktorý reflektuje na požiadavky GDPR v oblasti získavania užívateľského súhlasu v online priestore. Mechanizmus získavania súhlasu je navrhnutý tak, aby…

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia spúšťa tender na nového realizátora výskumu návštevnosti AIMmonitor

Bratislava, 11. december 2017 Najväčšie slovenské digitálne združenie IAB Slovakia oficiálne ohlasuje spustenie tendra na nového dodávateľa výskumu návštevnosti online médií ako i socio-demografického profilu návštevníkov na nasledujúce trojročné obdobie. Výskum…

Prieskum IAB Europe: Vývoj v stratégii programmatickej reklamy 2017

Brusel, 27. november 2017 IAB Europe zverejnila kompletné výsledky v poradí už tretieho online prieskumu na tému programmatic reklamy, ktorý  bol realizovaný v posledných mesiacoch v Európe. Do prieskumu sa zapojilo viac…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Online reklama v Európe naďalej dvojciferne rastie, podporovaná najmä mobilnou a video reklamou

Brusel , 23. november 2017 IAB Europe v spolupráci s výskumnou agentúrou IHS Markit zverejnila najnovšiu štúdiu o výdavkoch do internetovej reklamy AdEx Benchmark za prvý polrok 2017.  Zo štúdie…

Výdavky do internetovej reklamy dosiahli na Slovensku v prvom polroku 2017 hodnotu 55 miliónov Eur

Bratislava, 6. november 2017 Slovenský online rástol vo výdavkoch medziročne o 5,5% v porovnaní s prvým polrokom 2016. Združenie pre internetovú reklamu pristúpilo v roku 2017 k novému deklarovaniu výdavkov do internetovej reklamy, nakoľko sa…