Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Už zajtra IABbudíček vo Foxforde II Udalosti v slovenských médiách II V Česku začínajú zamykať bulvár II Podcasty sú na vrchole II Blogy na aktuálne digital témy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Prečítajte si aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z  7. – 11. 10. 2019, v ktorých sa dozviete aj:…

Výdavky do internetovej reklamy dosiahli na Slovensku v prvom polroku 2019 8% rast

Bratislava, 2. 10. 2019 Slovenskí zadávatelia reklamy preinvestovali z marketingových rozpočtov v prvom polroku 2019 do internetovej reklamy 63,6 milióna Eur. Slovenskí vydavatelia z členskej základne združenia IAB rástli medziročne v príjmoch…

Certifikovaní profesionáli z digitálneho marketingu: Vďaka DIMAQ sú ich na Slovensku už desiatky

Rozhovor o zhodnotení prvého roka DIMAQ (Digital Marketing Qualification) ako aj ďalších plánoch do budúcnosti s Dašou Karpelovou, Executive director IAB Slovakia a Business manager pre DIMAQ. V auguste uplynul rok od…

Matej Kolarovský: Programatik na Slovensku rastie, za Českom ešte zaostáva

Programaticky sa minulý rok na Slovensku obchodovala digitálna reklama za takmer 13,3 mil. Eur. IAB Slovakia vidí priestor vo vzdelávaní trhu. Aká je situácia programatiku na Slovensku dnes? Keď sa…

Definitívny koniec vykrádania obsahu na webe? IAB chce poupratovať v slovenskom online priestore

Autorka: Katarína Hrnčárová Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia stanovilo pravidlá preberania obsahu na webe aj so sankciami. Ako sa dotknú médií, hovorí predseda Etickej komisie Adam Zavřel. Na konci…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Európsky digitálny trh v roku 2018 prekročil 55 miliárd Eur

Varšava, 4. júna 2019 Digitálna reklama v Európe vzrástla v roku 2018 o 13,9 % na hodnotu 55,1 mld.€ podporovaná najmä silným rastom investícií do  videa, mobilnej reklamy a sociálnych…

Slovenské médiá majú nové etické pravidlá. Zabránia kradnutiu obsahu

Autor: Martin Hodás Previnilci môžu prísť o dáta dôležité pri predaji inzercie. Združenie slovenských prevádzkovateľov webov IAB Slovakia potvrdilo zmenu svojho Kódexu preberania obsahu na internete. Nové znenie, ktoré má zabezpečiť…

Aktualizovaný Kódex preberania obsahu na internete nastavuje prísnejšie pravidlá pri práci s online obsahom

Bratislava, 3. jún 2019 Na konci mája  bol oficiálne prijatý do platnosti upravený Kódex preberania obsahu na internete, dokument z dielne združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktorý nastavuje pravidlá korektného…

Peniaze do digitálnej audioreklamy neprídu, keď im nevytvoríme podmienky

Autor: Matej Kolarovský, predseda Správnej rady IAB Slovakia Preferencie používateľského správania, ktoré čoraz viac, najmä u mladšej generácie, smerujú k obsahu „on demand“, jednoznačne audio formátom nahrávajú. Na Slovensku sa vytvoril…

Zmeny v metodike IABmonitor: Slovenské weby sa od apríla merajú po novom

Autorka: Katarína Hrnčárová Článok bol uverejnený v tlačenej verzii mesačníka Stratégie a na portáli o médiach, reklame a marketingu Stratégie.sk 20. mája 2019.