Úvod / Tlačové centrum
Kto povedie združenie IAB Slovakia nasledujúce dva roky?

V januári bolo valným zhromaždením zvolené nové vedenie združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Staronovým predsedom sa stal Matej Kolarovský z GroupM, ktorý povedie tím správnej rady. V ňom sú…

IABnews:  IABbudíček bude 31.1. I Kde je priestor pre zlepšenie v slovenskom programmatic? I 10 vecí užitočných pre slovenský online, ktoré sa nám podarili

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách z 16. – 20. 1. 2023. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a v…

Priestor pre zlepšenie v slovenskom programmatic vidím v lepšom využívaní dát zadávateľov a vydavateľov

V januári  budeme na  IABbudíčku, našej tradičnej diskusii pri raňajkách diskutovať na tému Programmatic 2023: Nové príležitosti.  Ako predvoj k téme uvádzame aktuálny rozhovor s Michaelom Štádlerom, Country managerom spoločnosti Adform…

10 vecí užitočných pre slovenský online, ktoré sa nám v IAB podarili za posledný rok

Významne sme podporili etické správanie v slovenskom online. Spustili sme Kódex influencer marketingu, ku ktorému sa prihlásilo už 54 signatárov, medzi nimi mnohí influenceri a veľké značky ako Telekom, Orange, ZSE,…

Súťaž Digital PIE 2023 v januári otvorí prihlasovanie, získajte ocenenie Digital Media Solution

Súťaž digitálneho marketingu Digital PIE aj tento rok v apríli ocení pomyselným kusom digitálneho koláča najlepšie digitálne kamplane a online projekty uplynulého roku. Združenie pre internetovú reklamu IAB už tradične udelí…

Narastajúca členská základňa nám otvára dvere pre nové projekty

Počet členov v IAB Slovakia, združení pre internetovú reklamu každým rokom rastie. V 2022 sa k nemu pridalo 5 nových spoločností, ktoré sú prevažne z agentúrneho alebo technologického prostredia. S riaditeľkou združenia Dašou Karpelovou sa…

Môžete používať v článkoch ako titulnú fotografiu fotky z Instagramu alebo screenshoty? Čo hovorí nový Etický kódex IAB?

V júni vstúpil do platnosti nový Kódex preberania obsahu na internete. Kódex stanovuje etické pravidlá pri práci s obsahom v online prostredí a je záväzným pre všetky médiá, ktoré merajú svoju online…

Na Slovensku sa v prvom polroku 2022 preinvestovalo do internetovej reklamy 87 miliónov Eur

Bratislava, 6. septembra 2022:  V medziročnom porovnaní s prvým polrokom 2021 výdavky do online reklamy zaznamenali 10% rast. K celkovému rastu v prvom polroku 2022 najviac prispeli reklamné formáty: „riadková inzercia“ (+26%), „vyhľadávanie“ (+10%)…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark 2021: Digitálna reklama rástla dvojciferne na všetkých európskych trhoch

Minulý rok trh s digitálnou reklamou v Európe rástol o 30,5% a dosiahol 92 miliardy Eur. Audio reklama stúpla o 50,2% naprieč krajinami.  Najväčšie európske digitálne združenie IAB Europe zverejnilo štúdiu…

IAB budíček: Český trh má riešenie pre reklamu bez cookies

Na júnovom IAB budíčku sme sa rozprávali v kruhu marketérov na tému reklamy bez cookies. Lokálne trhy sa postupne pripravujú na ohlásené stopnutie možnosti sledovania cookies tretích strán na úrovni…