Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Novým členom IAB je Internet Mall I Vyšla ročenka Digital Agencies 2020 I Digital Audio Guide I O2 si vyberalo agentúru ZenithMedia

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 23. -27. 11. 2020. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a v…

Druhý ročník projektu IAB Univerzita je v plnom prúde

Už druhý rok je IAB Slovakia hrdým partnerom vzdelávania v digitálnom marketingu medzi vysokoškolákmi. Ondrej Dúžik (GroupM Slovakia) vedie na Ekonomickej univerzite v Bratislave projekt IAB Univerzita, v rámci ktorého DIMAQ profesionáli odovzdávajú…

IAB budíček: Čo čaká slovenský reklamný trh bez možnosti sledovania cookies tretích strán?

Prehliadače Safari, Firefox, Explorer už zakázali ukladanie cookies tretích strán pri browsovaní online stránkami. Tento krok pripravuje  v blízkej budúcnosti aj najpoužívanejší prehliadač Google Chrome. Ako tieto zmeny ovplyvnia online reklamný…

Slovenská internetová reklama zaznamenala v prvom polroku pokles 3%

Bratislava, 21.9.2020: Zadávatelia reklamy v prvom polroku minuli na slovenskom internetovom trhu reklamné rozpočty vo výške 61,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2019 trojpercentný pokles. Medziročný vývoj výdavkov do online…

15 rokov spájame slovenský online

V septembri slávi IAB 15 rokov existencie. Presne 27.9.2005 bolo oficiálne zaregistrované digitálne združenie vtedy šiestimi zakladajúcimi členmi s úmyslom štandardizovať slovenské internetové reklamné prostredie. V tom čase boli jeho…

IAB má novú adresu, nájdete nás v Búdke 22

V auguste sme sa presťahovali. Odteraz nájdete office IAB Slovakia v Horskom parku v Búdke 22 na adrese Búdkova cesta 22, 811 04 Bratislava. Búdka 22 je priestor určený pre prácu,…

Päť dôvodov prečo je čas investovať do vzdelávania v digitálnom marketingu

Ak pracujete v marketingovej brandži a rozmýšľate nad profesionálnym rozvojom, dnes už nemôžete vynechať digitálny marketing.  Prečo? aktuálne je digitál (po TV) z hľadiska výdavkov druhým najvyužívanejším médiom na promovanie produktov, služieb či…

Ukončenie prevádzky historických dát online návštevnosti na pôvodnej adrese archiv.aimmonitor.sk

Dávame do pozornosti, že pôvodný interface výskumu online návštevnosti bude k 31.7.2020 vypnutý. Všetky dáta merania do 31.3.2019 budú naďalej k dispoziícii v aplikácii gemiusExplorer a taktiež k stiahnutiu na tejto adrese vo…

Reálne benefity očakávame od septembra, hodnotia publisheri prvé výsledky merania slovenského videoobsahu

Meranie stream videa prinieslo zaujímavé čísla. Online video zasahuje polovicu slovenskej internetovej populácie. Do IABmonitora, oficiálneho merania návštevnosti slovenského internetu, pribudlo od 1. mája 2020 meranie lokálneho videoobsahu médií. S…

Zamestnanci s vedomosťami v digitálnom marketingu vedia firmu v čase krízy nakopnúť

Zamestnávatelia by preto nemali šetriť na vzdelávaní v digitálnom marketingu. Nedávna situácia súvisiaca s vírusom COVID-19 a celoštátnym lockdownom bola výzvou pre väčšinu spoločností a odvetví. Najlepšie si s ňou…