Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Ktoré slovenské weby v júni nestrácali? I Programmatic môže pomôcť slovenským médiám I Facebook má problém, bojkotuje ho už 150 firiem

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 29. 6. – 3. 7. 2020. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete…

Programmatický nákup môže pomôcť slovenským médiám

Členovia najväčšieho digitálneho združenia pre internetovú reklamu IAB sa koncom apríla prihlásili k iniciatíve „Podporme slovenský internet, sme v tom spolu“, v ktorom si členské mediálne agentúry dali za cieľ vyvinúť maximálnu snahu…

Online video zasahuje už 50 percent slovenskej internetovej populácie

Prvý mesiac nezávislého merania video obsahu IABmonitor naznačil rozloženie síl medzi slovenskými médiami a YouTube. Dôležitý online reklamný formát Podľa IAB predstavuje práve online video najrýchlejšie rastúci formát. Mieru rastu…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark 2019: Európsky digitálny trh v roku 2019 prekročil 64 miliárd Eur

Brusel, 3. júna 2020 Digitálna reklama v Európe vzrástla v roku 2019 o 12,3 % na hodnotu 64 mld.€ podporovaná najmä silným rastom investícií do out-stream videa, mobilnej reklamy a sociálnych…

Výskum online návštevnosti IABmonitor spúšťa stream meranie

Bratislava, 28.4.2020 Jediné auditované meranie návštevnosti na Slovensku IABmonitor bude od 1.5.2020 oficiálne merať aj video obsah zapojených médií. Metodická komisia združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia po absolvovaní testovacieho…

Podporme slovenský internet, sme v tom spolu

Prehlásenie združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia 21. apríl 2020 Najväčšie digitálne združenie na slovenskom internetovom trhu, ktoré aktuálne spája 43 členov z radov médií, mediálnych agentúr, technologických spoločností a zadávateľov…

Výdavky do internetovej reklamy vzrástli v roku 2019 o 7%

Bratislava, 26. 3. 2020 Slovenský online sa v roku 2019 dostal vo výdavkoch na hodnotu 136,8 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2018 nárast o 7%. Výsledky investícií do reklamy na slovenskom…

Aká bola návštevnosť slovenského internetu v roku 2019?

Podľa aktuálne vydanej  Správy o vývoji návštevnosti slovenského internetu v roku 2019  je online 8 z 10 Slovákov  a využíva internet ako médium. Reach IABmonitora (oficiálne meranie online návštevnosti) na slovenskej internetovej populácii…

Najväčší prieskum online reklamy. Ako sme ho robili?

Zmerať účinok display reklamy je možné pomocou výskumu Brand Lift. Čo je to Brand Lift? Brand lift výskum je spôsob ako vyhodnotiť display kampaň, ktorá mala za cieľ budovať znalosť…

Aké tri zaujímavosti priniesol najväčší prieskum display reklamy na Slovensku?

Pozrite si, v čom je display reklama na Slovensku špecifická. Do výskumného projektu, ktorý bol realizovaný pod vedením Research skupiny združenia IAB Slovakia, bolo zapojených až 19 kampaní rôznych značiek…