Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách zo 22. – 26. 2. 2021. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…
Zlepšiť sa chcú v stratégii digitálnej komunikácie a celkovom prehľade v digitálnom marketingu. Koncom roka 2020 sme v najväčšom digitálnom združení IAB Slovakia zrealizovali prieskum zameraný na marketingových pracovníkov. Robili…
V januári odštartoval 5. ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE 2021, v rámci ktorej IAB prináša kategóriu Digital Media Solution. Online médiá, zadávatelia reklamy, mediálne a výskumné agentúry mali možnosť prihlásiť svoje inovatívne…
Do oficiálneho merania sa zapojili prví dvaja veľkí zadávatelia reklamy. O poslednom vývoji ako aj plánoch na rok 2021 IAB Slovakia, najväčšieho digitálneho združenia na Slovensku, sa rozprávala Katarína Hrnčárová…
Už druhý rok je IAB Slovakia hrdým partnerom vzdelávania v digitálnom marketingu medzi vysokoškolákmi. Ondrej Dúžik (GroupM Slovakia) vedie na Ekonomickej univerzite v Bratislave projekt IAB Univerzita, v rámci ktorého DIMAQ profesionáli odovzdávajú…
Prehliadače Safari, Firefox, Explorer už zakázali ukladanie cookies tretích strán pri browsovaní online stránkami. Tento krok pripravuje v blízkej budúcnosti aj najpoužívanejší prehliadač Google Chrome. Ako tieto zmeny ovplyvnia online reklamný…
Bratislava, 21.9.2020: Zadávatelia reklamy v prvom polroku minuli na slovenskom internetovom trhu reklamné rozpočty vo výške 61,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2019 trojpercentný pokles. Medziročný vývoj výdavkov do online…
V septembri slávi IAB 15 rokov existencie. Presne 27.9.2005 bolo oficiálne zaregistrované digitálne združenie vtedy šiestimi zakladajúcimi členmi s úmyslom štandardizovať slovenské internetové reklamné prostredie. V tom čase boli jeho…
V auguste sme sa presťahovali. Odteraz nájdete office IAB Slovakia v Horskom parku v Búdke 22 na adrese Búdkova cesta 22, 811 04 Bratislava. Búdka 22 je priestor určený pre prácu,…
Ak pracujete v marketingovej brandži a rozmýšľate nad profesionálnym rozvojom, dnes už nemôžete vynechať digitálny marketing. Prečo? aktuálne je digitál (po TV) z hľadiska výdavkov druhým najvyužívanejším médiom na promovanie produktov, služieb či…