Úvod | Tlačové centrum
IABnews: Návštevnosť slovenských webov v novembri / Aktuálne blogy tentokrát najmä o tom, ako bolo na Digital Rulezz 2018

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Prečítajte si aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 3.  – 7. 12. 2018: mailchi.mp/a8013bfe7531/iabwebnews-2813721 Prihlásiť sa na odber…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Výdavky do mobilnej reklamy v Európe presiahli za prvý polrok 2018 hranicu 10 miliárd Eur

Brusel, 12. novembra 2018 IAB Europe v spolupráci s výskumnou agentúrou IHS Markit zverejnila najnovšiu štúdiu o výdavkoch do internetovej reklamy AdEx Benchmark za prvý polrok 2018. Zo štúdie vyplýva, že  za…

Výdavky do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 vzrástli o 7%

Bratislava, 8. 10. 2018 V absolútnej hodnote sa do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 preinvestovalo 59 miliónov Eur. Vzhľadom na to, že nový spôsob deklarácie výdavkov do internetovej…

IAB Slovakia prichádza s Kódexom spracúvania osobných údajov v digitálnom prostredí

Bratislava, 12. 9. 2018 S cieľom zjednodušiť procesy v oblasti ochrany osobných údajov v digitálnom prostredí online médiám, ich vydavateľom, menším prevádzkovateľom webstránok i ďalším digitálnym subjektom na Slovensku vydáva združenie…

IAB Slovakia prináša na trh DIMAQ. Medzinárodnú certifikáciu v digitálnom marketingu.

Bratislava, 23.august 2018 Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia spúšťa na jeseň komplexný certifikačný a vzdelávací program Digital Marketing Qualification (DIMAQ), ktorý preveruje a potvrdzuje znalosti a zručnosti odborníkov z marketingu. IAB Slovakia…

S dvojciferným rastom online reklamy už nejde počítať

“Značky musia docieliť rovnaký výsledok so zrovnateľnými alebo s menšími rozpočtami,” zhodli sa Daša Karpelová a Miroslav Pagáč z  IAB Slovakia v rozhovore pre MediaGuru.cz. IAB Slovakia má 40 členov a je…

IAB Slovakia je signatárom iniciatívy „Memorandum of Understanding on Online Advertising and Intellectual Property Right Infringement“

Brusel, 25. júna 2018 IAB Slovakia sa 25. júna 2018 pripojilo ku iniciatíve  “Memorandum of Understanding on Online Advertising and Intellectual Property Right Infringement (IPR)” podporovanej Európskou komisiou. Podpísaním memoranda spojilo svoje sily…

Prieskum IAB Europe: Digitálna reklama a jej meranie v Európe 2018

Najnovší prieskum realizovaný IAB Europe upozornil na  nerovnosť medzi víziou a realitou v meraní digitálnych online kampaní.  Aktuálne vydaná správa Digital Brand Advertising and Measurement Report vychádza z výsledkov prieskumu, ktorý bol realizovaný…

Podľa najnovšej štúdie AdEx Benchmark 2017 sa za posledných 5 rokov európsky digitálny trh zdvojnásobil

Miláno, 23. máj 2018 Výdavky do internetovej reklamy v Európe za rok 2017 dosiahli výšku 48 mld. Eur v porovnaní s objemom 24,8 mld. Eur v roku 2012. Vyplýva to z najnovšej štúdie…

Víťazom tendra pre výskum návštevnosti slovenského internetového trhu sa stala výskumná agentúra Gemius

Bratislava, 17. máj 2018 Najväčšie slovenské digitálne združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia oficiálne odsúhlasilo víťaza tendra pre realizáciu výskumu online návštevnosti slovenských webových stránok – AIMmonitor. Realizátorom výskumu bude…