Úvod / Tlačové centrum
Slovenská internetová reklama zaznamenala v prvom polroku pokles 3%

Bratislava, 21.9.2020: Zadávatelia reklamy v prvom polroku minuli na slovenskom internetovom trhu reklamné rozpočty vo výške 61,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2019 trojpercentný pokles. Medziročný vývoj výdavkov do online…

IABnews: IAB oslavuje 15 rokov I Slovenská online reklama klesla v 1. polroku o 3% I Novým členom IAB je MediaJet I Čaká nás život bez cookies?

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 14.  – 18. 9. 2020. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…

15 rokov spájame slovenský online

V septembri slávi IAB 15 rokov existencie. Presne 27.9.2005 bolo oficiálne zaregistrované digitálne združenie vtedy šiestimi zakladajúcimi členmi s úmyslom štandardizovať slovenské internetové reklamné prostredie. V tom čase boli jeho…

IAB má novú adresu, nájdete nás v Búdke 22

V auguste sme sa presťahovali. Odteraz nájdete office IAB Slovakia v Horskom parku v Búdke 22 na adrese Búdkova cesta 22, 811 04 Bratislava. Búdka 22 je priestor určený pre prácu,…

Päť dôvodov prečo je čas investovať do vzdelávania v digitálnom marketingu

Ak pracujete v marketingovej brandži a rozmýšľate nad profesionálnym rozvojom, dnes už nemôžete vynechať digitálny marketing.  Prečo? aktuálne je digitál (po TV) z hľadiska výdavkov druhým najvyužívanejším médiom na promovanie produktov, služieb či…

Ukončenie prevádzky historických dát online návštevnosti na pôvodnej adrese archiv.aimmonitor.sk

Dávame do pozornosti, že pôvodný interface výskumu online návštevnosti bude k 31.7.2020 vypnutý. Všetky dáta merania do 31.3.2019 budú naďalej k dispoziícii v aplikácii gemiusExplorer a taktiež k stiahnutiu na tejto adrese vo…

Reálne benefity očakávame od septembra, hodnotia publisheri prvé výsledky merania slovenského videoobsahu

Meranie stream videa prinieslo zaujímavé čísla. Online video zasahuje polovicu slovenskej internetovej populácie. Do IABmonitora, oficiálneho merania návštevnosti slovenského internetu, pribudlo od 1. mája 2020 meranie lokálneho videoobsahu médií. S…

Zamestnanci s vedomosťami v digitálnom marketingu vedia firmu v čase krízy nakopnúť

Zamestnávatelia by preto nemali šetriť na vzdelávaní v digitálnom marketingu. Nedávna situácia súvisiaca s vírusom COVID-19 a celoštátnym lockdownom bola výzvou pre väčšinu spoločností a odvetví. Najlepšie si s ňou…

Programmatický nákup môže pomôcť slovenským médiám

Členovia najväčšieho digitálneho združenia pre internetovú reklamu IAB sa koncom apríla prihlásili k iniciatíve „Podporme slovenský internet, sme v tom spolu“, v ktorom si členské mediálne agentúry dali za cieľ vyvinúť maximálnu snahu…

Online video zasahuje už 50 percent slovenskej internetovej populácie

Prvý mesiac nezávislého merania video obsahu IABmonitor naznačil rozloženie síl medzi slovenskými médiami a YouTube. Dôležitý online reklamný formát Podľa IAB predstavuje práve online video najrýchlejšie rastúci formát. Mieru rastu…