Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Ako rástli výdavky do internetovej reklamy v roku 2019? I Aká bola návštevnosť slovenského internetu? I Online iniciatívy, ktoré pomáhajú s koronavírusom I Aktuálne digital blogy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Veríme, že napriek mimoriadnym opatreniam si nepripadáte v núdzi a ak máte chuť si prečítať prehľad aktuálneho diania v…

Výdavky do internetovej reklamy vzrástli v roku 2019 o 7%

Bratislava, 26. 3. 2020 Slovenský online sa v roku 2019 dostal vo výdavkoch na hodnotu 136,8 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2018 nárast o 7%. Výsledky investícií do reklamy na slovenskom…

Aká bola návštevnosť slovenského internetu v roku 2019?

Podľa aktuálne vydanej  Správy o vývoji návštevnosti slovenského internetu v roku 2019  je online 8 z 10 Slovákov  a využíva internet ako médium. Reach IABmonitora (oficiálne meranie online návštevnosti) na slovenskej internetovej populácii…

Najväčší prieskum online reklamy. Ako sme ho robili?

Zmerať účinok display reklamy je možné pomocou výskumu Brand Lift. Čo je to Brand Lift? Brand lift výskum je spôsob ako vyhodnotiť display kampaň, ktorá mala za cieľ budovať znalosť…

Aké tri zaujímavosti priniesol najväčší prieskum display reklamy na Slovensku?

Pozrite si, v čom je display reklama na Slovensku špecifická. Do výskumného projektu, ktorý bol realizovaný pod vedením Research skupiny združenia IAB Slovakia, bolo zapojených až 19 kampaní rôznych značiek…

DigitalPIE za digitálny počin roku v kategórii Digital Media Solution získali agentúry Wavemaker a tandem agentúr Digiline & NetSuccess

Ceny DigitalPIE za rok 2019 sú rozdané a najväčšia súťaž digitálnych prác na Slovensku má nových víťazov v kategóriách Performance, Idea, Execution. Po prvý krát bolo tento rok udelené aj ocenenie…

Ako dopadol najväčší slovenský výskum online display reklamy zameraný na znalosť značky?

Z výskumu je zjavná pozitívna korelácia: čím boli investície vyššie, tým bol väčší účinok vplyvu na značku. Ľudia z marketingu očakávajú jasný, zrozumiteľný a empirický dôkaz, že display komunikácia prináša svoj…

Ako správne vyhodnotiť cieľ marketingovej komunikácie v prípade online display reklamy?

Na túto otázku odpovedá prieskum Brand Lift. Dobre naplánovaná display reklama nás častokrát ovplyvní, pretože vidíme nový produkt, benefit, akciovú ponuku, na ktorú zareagujeme okamžite klikom na banner. Alebo čo…

Predstavujeme špecializovanú porotu IAB Slovakia pre ocenenie Digital Media Solution

Ocenenie Digital Media Solution pre top slovenské digitálne počiny  je novou cenou  v súťaži Digital PIE 2020, ktorú udeľuje najväčšie digitálne združenie na Slovensku IAB Slovakia. Spoločnosti mali možnosť prihlásiť do súťaže svoje…

Združenie IAB Slovakia má prvého člena z radov zadávateľov reklamy – Slovenskú sporiteľnu

Začiatkom januára 2020 boli Správnou radou potvrdení ďalší dvaja členovia združenia IAB Slovakia, čím  dosiahlo zatiaľ svoj rekordný počet členov (43) a potvrdzuje tak aj naďalej svoju pozíciu najväčšieho digitálneho združenia…