Úvod / Tlačové centrum
Súťaž Digital PIE 2022 otvára svoje brány už 3. decembra

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je tretí rok partnerom súťaže Digital PIE, do ktorej prinieslo aj špeciálne ocenenie Digital Media Solution. O túto cenu sa môžu uchádzať nielen agentúry ale i prevádzkovatelia…

IABnews: Digitálne agentúry prerastajú kategóriu „digitál” I Google bude vo Francúzsku platiť za zverejnený obsah I IAB na Marketing RULEZZ už v utorok 23.11

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách zo 15. – 19. 11. 2021. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…

IAB budíček o možnostiach reklamy v gamingu – pozrite si videozáznam

Silné značky už objavili potenciál „gaming“ priestoru Na novembrovom IABbudíčku sme priblížili viac informácií zo zákulisia hernej reklamy, ktoré pomôžu zadávateľom zorientovať sa v jej kreatívnych možnostiach, plánovaní a možných výsledkoch….

IAB na Marketing Rulezz 2021: Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

Najväčšie slovenské digitálne združenie nesmie chýbať na najnavštevovanejšej konferencii o trendoch v marketingu, reklame a digitálnom svete. Aj preto je  IAB Slovakia už po štvrtýkrát spoluorganizátorom a odborným garantom Marketing RULEZZ. V novembri…

Novým členom združenia pre internetovú reklamu IAB je spoločnosť MARKETERS – vydavateľ portálu Marketeris

Už 55tym členom digitálneho združenia IAB sa stala v septembri spoločnosť MARKETERS, ktorá stojí za rôznorodými projektami na poli slovenského marketingu. Je vydavateľom informačnej platformy Marketeris.sk, pravidelnej ročenky Marketing & Digital…

IAB budíček o Social Display – pozrite si videozáznam

Social Display – nová príležitosť pre mediálne plánovanie IAB budíček, obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu. Ak ste ju nestihli v piamom prenose,…

V prvom polroku 2021 výdavky do online reklamy na slovenskom trhu rástli o 28%

Bratislava, 21.9.2021: V prvom polroku 2021 zadávatelia reklamy preinvestovali do reklamy na slovenskom online trhu 79 miliónov Eur.    Medziročný vývoj výdavkov do reklamy Prvý polrok online reklamných výdavkov skončil s dvojciferným rastom,…

Jesenná DIMAQ Akadémia je pripravená – rezervuj si miesto

Prečítajte si novinky, ktoré pre vás chystáme v tejto edícii ako aj dôvody, prečo si doplniť vedomosti v online marketingu práve s nami. DIMAQ Akadémia je jediný ucelený vzdelávací kurz…

Nová posila v našom tíme: Emese Matušková Vargová je od júna zodpovedná za exekutívnu činnosť Etickej komisie IAB

Náš tím začiatkom júna doplnila nová posila Emese Matušková Vargová, familiárne len Emi. Žiadny strach, naša obľúbená kolegyňa Katka Chomová nikam neodchádza, naďalej ostáva v našom tíme. Jej pracovná náplň sa…

IAB budíček o programmatic reklame – pozrite si videozáznam

Programmatic reklama: Ako z nej dokážu slovenské médiá vyťažiť viac a agentúry jej nákup zefektívniť? IAB budíček, obľúbenú diskusiu na aktuálne digital témy pri raňajkách, sme nateraz presunuli do onlinu….