Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Google dáva personalizáciu reklám do rúk uživateľom I Nové články na digitálne témy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne číslo týždenníka o digital novinkách z 16. – 20. 5. 2022. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…

Programmatický nákup má na Slovensku stále nevyužité možnosti

Aktuálne je programmatic najvyužívanejším spôsobom nákupu display reklamy na Slovensku. V roku 2021 sa do programmatického nákupu preinvestovalo 84 miliónov Eur, čo predstavovalo 77% z celkových výdavkov do display reklamy. Programmatic v minulom…

IAB budíček: Video on Demand na Slovensku – pozrite si videozáznam

Video on Demand na Slovensku – príležitosť alebo hrozba pre tradičné TV? Na aprílovom IAB budíčku sme rozprávali  o aktuálnej situácii Video On Demand (VOD) platforiem na slovenskom internetovom trhu. Tieto…

#Creativeukraine program prinesie pracovné príležitosti v kreatívnom biznise pre utečencov z Ukrajiny

Asociácie pôsobiace v reklame KRAS, ADMA, ADC Slovakia, APRSR, IAB Slovensko a Rada pre reklamu v spolupráci s portálom Pretlak.sk vytvorili špeciálnu stránku s ponukami práce pre ľudí utekajúcich pred vojnovým konfliktom na Ukrajine. Zamestnávatelia,…

Aká bola návštevnosť slovenského internetu v roku 2021?

Podľa aktuálnej Správy o návštevnosti slovenského internetu za rok 2021 penetrácia internetu dosiahla na Slovensku úroveň 79% – toľko obyvateľov Slovenska vo veku 12 až 79 rokov využíva internet. Inými slovami  8…

V roku 2021 zaznamenali výdavky do internetovej reklamy extrémny rast 32%

Bratislava, 24.2.2022: V roku 2021 bolo na slovenskom internetovom trhu preinvestovaných rekordných 184 miliónov Eur. Medziročný vývoj výdavkov do online reklamy V porovnaní s výdavkami do ostatných mediatypov podľa odhadov mediálnej agentúry GroupM…

Kto zasadne v špecializovanej porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution?

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia je štvrtý rok partnerom súťaže Digital PIE, Cieľom súťaže Digital PIE je komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku za uplynulý rok. IAB je odborným…

IAB Slovakia otvára dvere zadávateľom reklamy. Aké výhody im členstvo v IAB vie priniesť?

Združenie pre internetovú reklamu, ktoré minulý rok oslávilo 15 rokov svojho pôsobenia na slovenskom internetovom trhu dosiahlo v roku 2021 rekordných 55 členov. Ku združeniu IAB sa pripojili ôsmi noví členovia…

IAB v ročenke Marketing & Digital Agencies 2021: IAB Slovakia otvára dvere zadávateľom reklamy

Združenie pre internetovú reklamu, ktoré minulý rok oslávilo 15 rokov svojho pôsobenia na slovenskom internetovom trhu dosiahlo v roku 2021 rekordných 55 členov. Okrem vydavateľov, mediálnych agentúr a technologických spoločností o členstvo v našom…

IAB v ročenke Marketing & Digital Agencies 2021: Stane sa online najsilnejším mediatypom na Slovensku?

O aktuálnom postavení digitálu ako mediatypu, o prognózach jeho rastu, ale aj o výzvach, ktoré prichádzajú do online priestoru a digitálnej reklamy píše Matej Kolarovský, predseda Správnej rady najväčšieho digitálneho združenia IAB Slovakia, Head…