Úvod | Tlačové centrum
IABnews: Aké zmeny priniesol IABmonitor / Voľby pomiešali poradím webov v marci / Blogy na aktuálne digital témy

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Prečítajte si aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách z 8. – 12. 4. 2019: mailchi.mp/4143c5ceaf33/iabwebnews-2863009 Prihlásiť sa na odber…

Od 1.4.2019 dochádza k viacerým zmenám v jedinom auditovanom výskume návštevnosti slovenských médií IABmonitor

Bratislava, 2. 4. 2019 Doterajší výskum AIMmonitor prechádza od 1. 4. 2019 pod aktualizovanú metodiku gemiusOverNight. S aktualizáciou metodiky dochádza aj k zmene názvu merania na IABmonitor, zmene domény s verejne prístupnými…

Aká bola návštevnosť slovenského internetu v roku 2018?

8 z 10 Slovákov je online Podľa aktuálnej  Správy o vývoji návštevnosti slovenského internetu v roku 2018 až 85% Slovákov vo veku 12 až 79 rokov využíva internet. Celkovo hovoríme o…

Celkové výdavky do online v roku 2018 rástli o 9%, avšak výdavky do slovenských médií až o 18%

Bratislava, 4. 3. 2019 V roku 2018 dosiahli výdavky do internetovej reklamy na slovenskom trhu výšku 128 mil. Eur. Rovnaká metodika dekláracie príjmov za členské médiá IAB Slovakia a kvalifikovaného odhadu AdEx…

IAB Slovakia povedie Matej Kolarovský z GroupM

Bratislava, 13. február 2019:  Na poslednom Valnom zhromaždení združenia, ktoré sa konalo v januári si členovia volili nových zástupcov do orgánov IAB Slovakia –  Správnej rady, Dozornej rady, Metodickej a Etickej…

Školenie a certifikát digitálnych marketérov DIMAQ – aktuality z blogu agentúry Digiline

Na jeseň roku 2018 pripravilo IAB Slovakia certifikáciu pre odborníkov na digitálny marketing s názvom DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Zjednodušene sa dá povedať, že je to taká maturita z online…

Fotografie podľa GDPR – aktuality z blogu Semančín & Partners

Úrad na ochranu osobných údajov SR  vydal dňa 22. 1. 2019  nové usmernenie týkajúce sa spracúvania fotografií a audiovizuálnych záznamov ako osobných údajov. Reagoval tak na požiadavky širokej verejnosti, ktoré sa…

Najnovšia štúdia AdEx Benchmark: Výdavky do mobilnej reklamy v Európe presiahli za prvý polrok 2018 hranicu 10 miliárd Eur

Brusel, 12. novembra 2018 IAB Europe v spolupráci s výskumnou agentúrou IHS Markit zverejnila najnovšiu štúdiu o výdavkoch do internetovej reklamy AdEx Benchmark za prvý polrok 2018. Zo štúdie vyplýva, že  za…

Výdavky do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 vzrástli o 7%

Bratislava, 8. 10. 2018 V absolútnej hodnote sa do internetovej reklamy na Slovensku v prvom polroku 2018 preinvestovalo 59 miliónov Eur. Vzhľadom na to, že nový spôsob deklarácie výdavkov do internetovej…

IAB Slovakia prichádza s Kódexom spracúvania osobných údajov v digitálnom prostredí

Bratislava, 12. 9. 2018 S cieľom zjednodušiť procesy v oblasti ochrany osobných údajov v digitálnom prostredí online médiám, ich vydavateľom, menším prevádzkovateľom webstránok i ďalším digitálnym subjektom na Slovensku vydáva združenie…