Úvod / Tlačové centrum
IABnews: Microsoft a vydavatelia sa spojili kvôli platbám za správy od gigantov I Digital RULEZZ 2021: Najdôležitejší marketingový livestream roka bude 11. marca

Buďte medzi prvými, ktorí vedia, čo sa deje v slovenskom online. Aktuálne pondelkové číslo týždenníka o digital novinkách zo 22. – 26. 2. 2021. Prinášame prehľad článkov mapujúcich dianie uplynulého týždňa na internete a…

Prieskum IAB: Dve tretiny marketérov hodnotí svoje vedomosti v digitále známkou 3 a horšou

Zlepšiť sa chcú v stratégii digitálnej komunikácie a celkovom prehľade v digitálnom marketingu. Koncom roka 2020 sme v najväčšom digitálnom združení IAB Slovakia zrealizovali prieskum zameraný na marketingových pracovníkov. Robili…

Kto je v porote IAB pre ocenenie Digital Media Solution v DigitalPIE?

V januári odštartoval 5. ročník súťaže digitálneho marketingu Digital PIE 2021, v rámci ktorej IAB prináša kategóriu Digital Media Solution. Online médiá, zadávatelia reklamy, mediálne a výskumné agentúry mali možnosť prihlásiť  svoje inovatívne…

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia počas pandémie výrazne rástlo

Do oficiálneho merania sa zapojili prví dvaja veľkí zadávatelia reklamy. O poslednom vývoji ako aj plánoch na rok 2021 IAB Slovakia, najväčšieho digitálneho združenia na Slovensku, sa rozprávala Katarína Hrnčárová…

Druhý ročník projektu IAB Univerzita je v plnom prúde

Už druhý rok je IAB Slovakia hrdým partnerom vzdelávania v digitálnom marketingu medzi vysokoškolákmi. Ondrej Dúžik (GroupM Slovakia) vedie na Ekonomickej univerzite v Bratislave projekt IAB Univerzita, v rámci ktorého DIMAQ profesionáli odovzdávajú…

IAB budíček: Čo čaká slovenský reklamný trh bez možnosti sledovania cookies tretích strán?

Prehliadače Safari, Firefox, Explorer už zakázali ukladanie cookies tretích strán pri browsovaní online stránkami. Tento krok pripravuje  v blízkej budúcnosti aj najpoužívanejší prehliadač Google Chrome. Ako tieto zmeny ovplyvnia online reklamný…

Slovenská internetová reklama zaznamenala v prvom polroku pokles 3%

Bratislava, 21.9.2020: Zadávatelia reklamy v prvom polroku minuli na slovenskom internetovom trhu reklamné rozpočty vo výške 61,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2019 trojpercentný pokles. Medziročný vývoj výdavkov do online…

15 rokov spájame slovenský online

V septembri slávi IAB 15 rokov existencie. Presne 27.9.2005 bolo oficiálne zaregistrované digitálne združenie vtedy šiestimi zakladajúcimi členmi s úmyslom štandardizovať slovenské internetové reklamné prostredie. V tom čase boli jeho…

IAB má novú adresu, nájdete nás v Búdke 22

V auguste sme sa presťahovali. Odteraz nájdete office IAB Slovakia v Horskom parku v Búdke 22 na adrese Búdkova cesta 22, 811 04 Bratislava. Búdka 22 je priestor určený pre prácu,…

Päť dôvodov prečo je čas investovať do vzdelávania v digitálnom marketingu

Ak pracujete v marketingovej brandži a rozmýšľate nad profesionálnym rozvojom, dnes už nemôžete vynechať digitálny marketing.  Prečo? aktuálne je digitál (po TV) z hľadiska výdavkov druhým najvyužívanejším médiom na promovanie produktov, služieb či…