konferencia
Stratégie fórum
Stratégie fórum 2025
Na troch pódiách môžete čakať nabitý program z oblastí mediálneho, marketingového a digitálneho sveta. Konferencia každý rok prináša popredné spíkerské mená zo slovenskej mediálnej ako aj marketingovej brandže. Na konferencii vystúpia aj ľudia z členskej základne IAB. IAB Slovakia je partnerom konferencie.
Programový blok IAB:
Reality check slovenského digitálneho trhu: Fakty, trendy a (ne)využitý potenciál
Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB a Marcel Vašš, predseda Správnej rady IAB, CEO ETARGET
prednáška
Digitálny trh na Slovensku prechádza rýchlou transformáciou. Kde sa však reálne nachádzame v porovnaní s Európou? Ďalej sa v prezentácii pozrieme na tvrdé dáta o návštevnosti slovenských médií, výdavkoch do digitálnej reklamy, ako aj na to, kde leží skutočný rastový potenciál. Zhodnotíme aktuálne trendy, nákupné správanie aj to ako AI mení digitálny svet. Čakajte priamy pohľad, čerstvé čísla a otvorenú diskusiu o tom, čo nás čaká, a čo sme doteraz možno zanedbali.
Digitálny branding: Kde vzniká hodnota značky?
Panelová diskusia
Branding už nie je len o viditeľnosti, ale o dlhodobej hodnote značky a jej vplyve na výkon kampaní. V diskusii medzi zástupcami agentúr a zadávateľmi reklamy sa pozrieme na to, kde sa dnes najefektívnejšie buduje znalosť značky naprieč slovenskými médiami, platformami a formátmi.
Ako sa v praxi nastavuje brandová kampaň, aké ciele sleduje a ako sa meria jej úspešnosť? Odpovieme aj na otázku, či má branding zmysel pre malé a stredné firmy, aké sú súčasné trendy v rámci budovania brandawareness a prečo môže byť branding silným motorom aj pre performance. Tešiť sa môžete na konkrétne skúsenosti z trhu, pohľad zadávateľov a postrehy z agentúrnej praxe.
Miesto a čas
30. september 2025
DoubleTree by Hiton, Bratislava