konferencia
Marketing RULEZZ
2025
Marketing RULEZZ 2025, najväčšia marketingová konferencia o trendoch a efektivite v reklame a digitálnom svete na Slovensku, bude 20. novembra v Starej tržnici. Tento rok s témou Double Impact!
IAB prinesie na RULEZZ 2 panelové diskusie.

Double Impact: Keď sa stretne brand a performance
Panelová diskusia
Zabudnite na večný súboj brand building vs. aktivácia, dnes už hovoríme o Brandformance.
Ako však nájsť balans medzi dlhodobým budovaním značky a okamžitým výkonom tak, aby z toho značky profitovali? Ako majú značky dôverovať brand buildingu, ak sú jeho dopady na biznis veľmi ťažko merateľné? Na aké metriky sa zameriavať v krátkodobom a na aké v dlhodobom horizonte?
To je len niekoľko z okruhov, ktoré otvoríme v panelovej diskusii s dvoma zástupcami zadávateľov a úspešných e-commerce projektov – Marek Šulik z Isadore a Anton Kukučka z Packety, a dvoma zástupcami mediálnych agentúr – Barbora Gabrižová z WPP Media a Ján Papač z Digiline. Diskusiu bude moderovať Lenka Jesenáková z agentúry Zenith.
Obsah & obchod: Nový balans digitálnych médií
Panelová diskusia
Digitálne médiá dnes čelia súbežným výzvam: ako si udržať dosah, dôveru a pozornosť čitateľov, a zároveň stabilizovať svoje príjmy v neustále sa meniacom reklamnom ekosystéme.
Značná časť investícií dnes končí u globálnych platforiem ako Google a Meta. Existuje spôsob, ako si slovenské médiá môžu z reklamného koláča ukrojiť viac? Dokážu využiť spoluprácu s týmito hráčmi vo svoj prospech, alebo sa budú musieť slovenské médiá spojiť a navzájom spolupracovať?
Diskusia otvorí kľúčové otázky: čo dnes klienti očakávajú, čo vedia vydavatelia ponúknuť, a aké nové obchodné modely môžu fungovať. Pozrieme sa aj na to, ako AI a automatizácia menia procesy v redakciách aj obchodných tímoch. V duchu témy Double Impact budeme hľadať prienik medzi kvalitným obsahom a efektívnou monetizáciou.
Účastníci diskusného panelu, zástupcovia popredných slovenských digitálnych médií:
- Maroš Havran, Riaditeľ ta3 a Predstavenstva predstavenstva OUR Media SR
- Martin Mác, CEO Zoznam
- Peter Mačinga, Člen predstavenstva Petit Press
- Marek Šándor, CEO Startitup Group
- František Novák, Managing Director Ringier Slovakia
Diskusiu bude moderovať Gabriel Tóth.
Celý program konferencie Marketing Rulezz
IAB je odborným garantom podujatia.
Miesto a čas
20. novembra 2025
Stará tržnica, Námestie SNP, Bratislava